نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ایگانی برچسب: پروژه سی شارپ
دانلود پروژه مدیریت کتابخانه سی شارپ

روژه های رشته کامپیوتر, پروژه های سی شارپ (C# Project) ,

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



در ادامه پروژه های زبان شیرین سی شارپ،  امروز برای شما کاربران محترم پروژه مدیریت کتابخانه سی شارپ را آماده کردم این پروژه  با وجود سادگی،  یک پروژه کامل جهت مدیریت یک کتابخانه می باشد که شما می توانید از این برنامه هم برای ارائه پروژه مطلوب و هم بعنوان …


دانلود پروژه محاسبه میانگین اعداد در سی شارپ
پروژه های رشته کامپیوتر, پروژه های سی شارپ (C# Project) 0 913
میانگین اعداد

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


با سلام خدمت کاربران محترم سایت , امروز دانلود پروژه محاسبه میانگین اعداد در سی شارپ به صورت رایگان برای شما گذاشتم، کار این برنامه به این صورت است که تعدادی عدد را از کاربر گرفته و به یک لیست باکس اضافه می کند و با کلیک بر روی دکمه …

انجام پروژه های برنامه نویسی سی شارپ انجام پروژه های دانشجویی با کمترین هزینه ممکن انجام پروژه های پایان ترم سی شارپ انجام پروژه های فارغ التحصیلی سی شارپ انجام پروژه های طراحی سایت آموزش و تدریس خصوصی سی شارپ و دروس برنامه نویسی جهت سفارش پروژه: کافیست درخواست خود را با یک پیامک به شماره سامانه پیام کوتاه ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل گردد سایر سفارشات پروژه های برنامه نویسی کامپیوتر پذیرفته میشوداز جمله: برنامه نویسی به زبان جاوا-برنامه های متلب طراحی سایت دانشجویی با php-Asp.net-joomla-flash-frontpage و... دیگر خدمات: پروژه های آماده سی شارپ-پروژه آماده طراحی سایت دانشجویی-پروژه آماده متلب ** دانشجویان عزیز: چنانچه پروژه خود را در لیست بالا نیافتید نگران نباشید!!! کافیست سفارش پروژه خود را برای ما پیامک کنید.به کجا؟ با ارسال پیامک با عنوان" نام پروژه مورد نظر" به شماره سامانه پیام کوتاه =در کوتاه ترین زمان ممکن ، جهت ارسال پروژه به ایمیل شما ، با شما تماس برقرار می گردد. -------------------------------------------------------------------------------------------------------- تماس با ما:جهت درخواست پروژه های اماده دانشجویی: فقط کافیست یک پیامک به سامانه ارسال نمایید تا در اسرع وقت با شما تماس حاصل گردد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

آموزش_ورژنینگ_نرم_افزار
برنامه نویسی و انجام پروژه های برنامه نویسییک کنید تا این متن را تغییر دهید. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur a.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


سی شارپ

سی شارپ

پروژه سی شارپ و پایگاه داده

پروژه دات نت

 پروژه سی شارپ C#

    دانلود پروژه اسکنر IP در شبکه با سی شارپ

  این پروژه به راحتی میتوانید در رنج آی پی مشخص شده از جانب خود به جستجو در شبکه بپردازید و آی پی های موجود را پیدا کنید. ابن پروژه با زبان برنامه نویسی سی شارپ و توسط آقای عنایت حمدی نوشته شده است.

    کلمات کلیدی : پروژه سی شارپ، اسکنر شبکه، رنج آی پی شبکه،عنایت حمدی، پروژه دات کام، رنج آی پی در شبکه، آی پی های فعال در شبکه ، جستجو در شبکه، تغییر آی پی در شبکه، نرم افزار پیدا کردن ip در شبکه، سورس بزنامه نویسی سی شارپ،


دانلود پروژه انجام محاسبات مختلف آماری با زبان سی شارپ

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREدر این پروژه که با زبان برنامه نویسی سی شارپ و توسط آقای سالار اشگی نوشته شده است، میتوان داده های مختلف را به صورت گروهی وارد کرد و نتیجه محاسبات مختلف آماری را با زدن دکمه ی محاسبه مشاهده نمود. اعمالی که این پروژه بر روی داده های خام انجام میدهد عبارتند از :

دانلود پروژه بازی پازل با زبان سی شارپ

 COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREاین پروژه با زبان سی شارپ نوشته شده و شامل 16 خانه و 15 مهره میباشد. همانند سایر بازی های مشابه باید با کمترین حرکت، خانه ها در جای اصلی خود قرار بگیرند. این سورس میتواند یک نمونه کمک آموزشی خوب برای پروژه های مشابه گرافیکی باشد.

دانلود پروژه بازی مارپله با زبان سی شارپ و دو سورس متفاوت

و پله، یک بازی کودکانه کلاسیک است. که بین دو نفر یا بیشتر و در روی تخته‌ای که به مربع‌های کوچک تقسیم شده‌است، انجام می‌شود. خانه‌هایی که شروع یک نردبان باشند با قرار گرفتن در آن مهره به سمت انتهای نردبان حرکت می‌کند و خانه‌هایی که سر مار در آن باشد با قرار گرفتن در آن به سمت انتهای مارحرکت می‌کند.

دانلود پروژه برنامه نویسی مدیریت هتل با زبان سی شارپ

COM_پروژه برنامه نویسی حاضر مربوط به سیستم هتل داری می باشد که به وسیله این نرم افزار می توان خواسته های یک متصدی هتل را برآورده کرد. این سیستم بااستفاره از سی شارپ کد نویسی شده است و پایگاه داده ای که در این سیستم استفاده شده است پابگاه داده اکسس می باشد. امکانات این پروژه عبارت است از : ثبت ویرایش و حذف اطلاعات مشتری در سیستم – رزرو اتاق – تنظیمات نرم افزار – تسویه حساب با مشتریان …

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


کلمات کلیدی: پروژه سی شارپ، سیستم هتل داری، مدیریت هتل، کدنویسی سی شارپ، پایگاه داده اکسس،

دانلود پروژه تشخیص چهره در زبان سی شارپ

تشخیص چهره توسط الگوریتمهایی صورتهای درون عکس شما را با همه صورتهایی که از قبل در تشخیص چهره تشخیص داده شده اند، از طریق عکسها و متا دیتای ارائه شده توسط شما و سایر کاربران تشخیص می دهد. بنابراین هر چه عکس بیشتری به سیستم اضافه شود، قدرت آن بیشتر خواهد شد.

دانلود پروژه دفترچه تلفن با سی شارپ

COMدفترچه تلفن  هم از آن دست برنامه هایی است که به خاطر دارابودن بار آموزشی زیاد ، همواره توسط اساتید به دانشجویان به عنوان پروژه پیشنهاد می شود . سورسی که هم اکنون برای دانلود آماده کرده ایم دفترچه تلفنی است که به زبان C#  طراحی شده است و در عین سادگی از امکانات قابل توجهی پشتیانی می کند.

دانلود پروژه دفترچه تلفن پیشرفته به زبان سی شارپ

COMپروژه ای که در پیش روی شماست برنامه ای کوچک است به منظور مدیریت شماره تلفن های فرد. امید آن است که این پروژه ی کوچک راهنمایی باشد برای دوستان علاقه مندی که به زبان کد نویسی #C رو آورده اند.

دانلود پروژه سیستم ثبت نام مدرسه با زبان سی شارپ‎ + مستندات

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREاین پروژه در مورد مدیریت و ثبت نمرات و اطلاعات دانش آموزان ابتدایی میباشد برای ایجاد طراحی جدول پایگاه داده از برنامه Access استفده میکنیم .
7,000 تومان
دانلود پروژه شبیه سازی جایگاه سوخت رسانی

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MORE این پروژه مربوط به درس شبیه سازی کامپیوتری بوده و یک جایگاه سوخت رسانی را شبیه سازی میکند. کلیه نمودارها ، فلوچارت و دیاگرامهای مورد نیاز به همراه سورس نرم افزار نوشته شده در این فایل موجود است.
7,000 تومان
دانلود پروژه شبیه سازی فروشگاه با سی شارپ

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREدر این پروژه آموزشی که با زبان سی شارپ پیاده سازی و توسط آقای محمود صادقیان برای پروژه دات کام ارسال گردیده است، سیستم خدمات دهی دو فروشنده ی فروشگاه در تایم های مختلف شبیه سازی شده. این پروژه شامل کدهای آموزشی و قابل استفاده برای پروژه درس شبیه سازی کامپیوتری میباشد.

کلمات کلیدی : پروژه درس شبیه سازی، پروژه شبیه سازی کامپیوتری، پروژه برنامه نویسی شبیه سازی، پروژه شبیه سازی صف، شبیه سازی مجازی ،شبیه سازی با arena، شبیه سازی قصابی، شبیه سازی فروشگاه، شبیه سازی کافی نت، پروژه رایگان شبیه سازی کامپیوتری، پروژه سی شارپ، پروژه دات کام، سایت پروژه،

دانلود پروژه کاریابی اینترنتی

 COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREاین پروژه، در دسته نرم افزارهای تحت وب قرار می گیرد که امروزه کاربردهای وسیعی یافته اند و روز به روز بر گسترش آنها افزوده می شود. هدف از تولید این نرم افزار تحت وب، کم کردن میزان رفت و آمد به موسسه کاریابی و همچنین کم کردن میزان تماس های تلفنی، زیاد کردن درآمد شرکت از طریق آگاهی سریع کارفرماها، کارجوها، و موسسه کاریابی به اطلاعات همدیگر و نیز به فرصتهای شغلی می باشد.

دانلود پروژه مدیریت ویدئو کلوپ با سی شارپ

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREاین پروژه با زبان برنامه نویسی سی شارپ تهیه گریده و سعی بر آن شده که مفاهیم استفاده از ADO در آن گنجانده شود و بانک اطلاعاتی آن نیز SQL ٍExpress می باشد. در این پروژه امکان ثبت فیلم، ثبت مشتری و کرایه فیلم همچنین عملیات های امانت فیلم و برگشت آن وجود دارد.

دانلود پروژه نرم افزار Paint با زبان سی شارپ

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREهمگی کاربران چه مبتدی و چه پیشرفته، مطمئنأ نرم افزار Paint یا همان نقاشی ویندوز را میشناسند. همگی زمانی را به تفریح صرف این برنامه کوچک کرده ایم. اما با آمدن نرم افزارهای حرفه ای ویرایش عکس همچون Corel  Photoshop و … این برنامه دیگر کاملأ به یک نرم افزار ابتدایی تبدیل گشته است. امروز سورس این نرم افزار با زبان سی شارپ و البته فارسی برای شما آماده کرده ایم. به کمک این پروژه میتوانید روش های مختلف ترسم خط و اشیا در صفحه نمایش را بیاموزید. امکانات این پروژه عبارتند از:

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


دانلود پروژه نرم افزار آموزش تایپ با سی شارپ

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREبه کمک نرم افزار آموزش تایپ و مراحل مختلف آزمون آن میتوانید مهارت و سرعت تایپ خود را افزایش دهید. در هر مرحله یک متن مشخص برای کاربر نمایش داده میشود که باید در تایم مشخص آن را به درستی تایپ کند. هر چه زمان تایپ متن مورد نظر کمتر شود نشان از افزایش مهارت تایپ کاربر دارد. این نرم افزار در قالب یک پروژه دانشجویی با زبان برنامه نویسی سی شارپ آماده و برای دانلود قرار داده شده.

دانلود پروژه نرم افزار مدیریت رستوران و کافی شاپ با سی شارپ

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREدر این پروژه که با زبان سی شارپ و پایگاه داده ی SQL پیاده سازی شده است شما قادرید سفارشات مشتریان خود در رستوران، یا کافی شاپ را مدیریت نمایید. این پروژه دارای محیط کاربر پسند بوده و دارای امکانات زیر است :

دانلود پروژه نمونه مسائل و حل آنها در سی شارپ

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREدر این فایل 36 پروژه و قطعه کد سی شارپ جهت استفاده دانش آموزان، دانشجویان و علاقه مندان این زبان برنامه نویسی گردآوری شده است.

دانلود پروژه هوش مصنوعی دنیای هیولا – وامپوس

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREمشابه دنیای مکش، دنیای Wumpus شبکه‌ای از مربع است که توسط دیوارهایی احاطه شده‌اند، که هر مربع می‌تواند شامل عامل‌ها و اشیاء باشد. وظیفه عامل یافتن طلا و بازگشتن به نقطه شروع و بالا رفتن از غار است. برای مشخص نمودن وظیفه عامل، ادراکات، عملیات و اهداف آن را باید مشخص کنیم. در دنیای Wumpus، اینها به صورت زیر هستند:

دانلود سورس پروژه نرم افزار ثبت دارو در سی شارپ

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MORE با استفاده از این نرم افزار می توان گروه های مختلف دارو را دسته بندی و به لیست اضافه نمود تادر موقع نیاز به اطلاعات داروها سریع تر دسترسی داشته باشیم و نیز اطلاعات در پایگاه داده نگهداری می شود. پایگاه داده های این نرم افزار SQL SERVER میباشد و راهنمای استفاده از پروژه در کنار فایل سورس وجود دارد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


پروژه شبیه سازی سیستم های صف

COM_CONTENT_REGISTER_TO_READ_MOREاین پروژه به بررسی آیتم های موجود در صف از جمله احتمال انتظار فرد، احتمال بی کاری خدمت دهنده، میانگین زمان انتظار در صف، تعداد افراد در صف، مجموع بیکاری خدمت دهنده و… می پردازد. این پروژه توسط نرم افزار سی شارپ (c#) انجام شده است

 



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

، پروژه سی شارپ ، پروژه دانشجویی سی شارپ توسط نخبگان گروه متلب پروژه با بالاترین کیفیت انجام میشود.برای سفارش پروژه سی شارپ ر می توانید با شماره تماس بگیرید

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


در موارد فراوانی ما شاهد هستیم دانشجویان در انجام پروژه های سی شارپ خود مشکل دارند و به دنبال یک جای مطمئن برای سی شارپ خود میگردند

متلب پروژه با تجربه بالا آمادگی دارد انجام پروژه های سی شارپ شما در تمامی مقاطع و در تمامی رشته های بر عهده گرفته و با قیمت دانشجویی تحویل شما بدهد

کارشناسان متلب پروژه از ابتدا تا انتهای پروژه سی شارپ در کنار شما خواهند بود و با ارائه گزارش مرحله به مرحله شما در روند انجام پروژه خود قرار خواهند داد

آشنایی با زبان برنامه نویسی سی شارپ

زبان برنامه نویسی سی شارپ یا به اصطلاح (زبان برنامه نویسی C# یا C Sharp) یک زبان برنامه نویسی چند شیوه ای است که شامل اصول وابستگی زیاد به نوع (Strong Typing)، دستوری، اعلانی، تابعی یا فانکشنی یا جامع، شی گرا (مبتنی بر کلاس) و مبتنی بر کامپوننت است. زبان برنامه نویسی سی شارپ توسط شرکت مایکروسافت در پروژه .NET توسه پیدا کرد و بعدا توسط استانداردهای مختلفی از جمله Ecma و ISO به عنوان یک زبان برنامه نویسی استاندارد مورد تایید قرار گرفت. سی شارپ یکی از زبان های برنامه نویسی است که امروزه به یکی از پرکاربرترین زبان های برنامه نویسی محبوب دنیا تبدیل شده است

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


زبان برنامه نویسی C# یک زبان برنامه نویسی شی گرا است که با داشتن محیط گرافیگی جذاب کاربر را در برنامه نویسی سریعتر کمک خواهد کرد .
انجام پروژه دانشجویی سی شارپ
پروژه دانشجویی سی شارپ توسط دانشجویان دکتری کامپیوتر در متلب پروژه انجام میشود که تجریه چندین ساله همکاری با متلب پروژه را دارند
انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ
با توجه به اینکه سی شارپ یکی از اصلی ترین محیط های برنامه نویسی ویژوال می باشد این برنامه نویسی کاربرد فراوانی در طراحی برنامه های کاربردی دارد پروژه برنامه نویسی سی شارپ توسط مجرب ترین اساتید متلب پروژه انجام میشود
مشاوره در انجام پروژه های سی شارپ
مشاوره در انجام پروژه سی شارپ توسط کارشناسان متلب پروژه انجام میشود این کارشناسان از ابتدا انتهای پروژه سی شارپ در کنار شما خواهند بود و با ارائه گزارش کامل شما را کامل در روند انجام کاری پروژه سی شارپ قرار خواهند داد

کیفیت انجام پروژه :

متلب پروژه به عنوان مرجع انجام پروژه همواره بالاترین کیفیت را در انجام پروژه های سی شارپ داشته است

زمان تحویل پروژه :

زمان انجام پروژه های سی شارپ با توجه به سختی کار و زمان اعلام شده توسط مشتری تنظیم میگردد ولی همواره سعی بر این بوده که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود

اطمینان از کیفیت انجام پروژه :

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


با توجه به اینکه پروژه های سی شارپ توسط مجرب ترین برنامه نویسان سی شارپ در متلب پروژه انجام میشود که تجریه چندین ساله در انجام پروژه دارند اطمینان در انجام پروژه های سی شارپ از اهداف اصلی گروه متلب پروژه می باشد


 : انجام پروژه های سی شارپ



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه دانشجویی با زبان برنامه نویسی سی شارپ دات نت در با تخفیف اگر هرگونه پروژه با زبان برنامه نویسی سی شارپ یا csharp دارید ما آن را برای شما با تخفیف دانشجویی انجام می دهیم. برای اعلام قیمت می توانید موضوع پروژه خود را از طریق تلگرام، واتس اپ یا پیامک یا تماس اعلام نمایید. پروژه های سی شارپ را می توانید پس از تحویل پرداخت نمایید. قیمت پروژه های دانشجویی بسته به پی

دوره آموزش پروژه محور و کاربردی برنامه نویسی سی شارپ به زبان ساده (۲۰۱۶)
پروژه سیستم مدیریت فروشگاه بزرگ

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


 
 ۱۰ ساعت و ۴۵ دقیقه آموزش مفید (شامل ۳۵ قسمت آموزشی)

ارزش واقعی دوره + ۵۰۰ هزار تومان

 
قیمت برای شما : ۴۹ هزار تومان
 

 

 

 

یک دوره پرچالش برای یادگیری کاربردی سی شارپ (#C). آموزش گام به گام زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C) به زبان ساده.

دوره آموزش پروژه محور سی شارپ – سیستم مدیرت فروشگاه، شامل ۳۵ قسمت آموزش ویدئویی است که زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C) رو در طول انجام یک پروژه واقعی به شما عزیزان می آموزد و شما را با کدها درگیر میکند و با چالش های یک پروژه واقعی آشنا می سازد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


اگر شما هم از حفظ کردن کدهای و دستورات تکراری و بدون کاربرد برنامه نویسی خسته شده اید و دوست دارید یاد بگیرید که چطور در عمل و بصورت واقعی برنامه نویسی کنید، این دوره مخصوص شماست. از صفر تا صد طراحی  و برنامه نویسی پروژه مدیریت فروشگاه را در این دوره به زبان ساده و گام به گام یاد خواهید گرفت. از ایجاد پروژه گرفته تا تحلیل و طراحی پایگاه داده فروشگاه، ارتباط با کاربر، افزودن اطلاعات کالاها و مشتریان در پایگاه داده، ویرایش اطلاعات، حذف اطلاعات، ثبت فاکتورها، تولید کد اشتراک، مدیریت خطاها، جستجو میان اطلاعات، گزارش کیری و کلی مورد دیگه. در طول یادگیری هم خود مدرس در کنار شماست و از شما پشتیبانی میکند. برای یادگیری سی شارپ آماده ای؟؟

 

 

پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی معرفی رو ببینید تا بهتر با مواردی که در این دوره یاد میگیرید آشنا بشید.

 
نمایش آنلاین فیلم معرفی دوره

برخی از نکاتی که در این دوره یاد میگیرید:

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    ساختن فرم لاگین استاندارد
    نحوه ثبت اطلاعات کاربران و اعمال سطح دسترسی مختلف به کاربران (مدیر سیستم و کاربر عادی)
    نحوه بررسی فعالیت کاربران سیستم (فروشندگان) مثل تعداد ورود و زمان آخرین ورود
    تحلیل کامل پایگاه داده فروشگاه، تحلیل جدول ها، فیلدها، کلیدهای اصلی و خارجی و ارتباط بین جدول ها
    ساختن پایگاه داده فروشگاه بصورت استاندارد و با رعایت آنومالی و جلوگیری از افزونگی
    چگونگی ارتباط بین پایگاه داده SQL Server با پروژه در Visual Studio
    نحوه ثبت اطلاعات مشتریان و تولید کد اشتراک یکتا برای هر مشتری
    نحوه ویرایش و حذف اطلاعات مشتریان ثبت شده
    نحوه ثبت، ویرایش و حذف اطلاعات کالاها با در نظر گرفتن تعداد موجودی
    نحوه تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و استفاده از تاریخ شمسی در پروژه
    نحوه ساختن یک فرم فاکتور کاربرپسند با امکان ثبت فروش هر تعداد کالا
    بررسی کامل فرم فاکتور و جزئیات آن. از جمله بروزرسانی موجودی پس از هر فروش و محاسبه مبلغ کل فاکتور
    نحوه جستجو بین اطلاعات ثبت شده بر اسا معیارهای مختلف و فیلتر کردن ان ها
    نحوه ارسال اطلاعات بین فرم های مختلف
    نحوه گزارش گیری از فاکتورهای ثبت شده بر اساس تاریخ فروش
    نحوه نمایش اطلاعات درون دیتاگریدویو، تغییر اندازه ستون ها و رنگ ردیف ها برای خوانایی بهتر

و کلی نکات دیگه که در کمتر جایی به شما یاد خواهند داد.

 

 
فهرست محتوای دوره آموزش پروژه محور سی شارپ – سیستم مدیریت فروشگاه
۳۵ جلسه پیوسته و پروژه محور (به دلیل پروژه محور بودن پیشنهاد میشود فیلم های این دوره را به ترتیب مشاهده فرمایید)
درس ۱
معرفی دوره
۰۳:۰۰
درس ۲
ایجاد پروژه جدید فروشگاه (سوپرمارکت)
۰۲:۲۱
درس ۳
نگاهی به ویژال استودیو ۲۰۱۲
۰۱:۵۸
درس ۴
ایجاد و تنظیم مشخصات فرم اصلی (Main)
۰۴:۳۹
درس ۵
ایجاد فرم کاربران سیستم
۰۵:۳۷
درس ۶
ایجاد منو و نحوه باز کردن فرم ها از طریق منو
۰۳:۵۶
درس ۷
تحلیل کامل پایگاه داده و ساختن پایگاه داده فروشگاه در SQL Server Management
۳۲:۲۰
درس ۸
نحوه اتصال پایگاه داده به ویژال استودیو
۰۳:۰۰
درس ۹
بررسی داده های ورودی کاربر
۰۷:۱۹
درس

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

۱۰

ایجاد و باز کردن یک کانکشن (Connection)
۰۴:۳۷
درس ۱۱
نحوه درج داده های در جدول کاربر (Insert)
۱۴:۵۹
درس ۱۲
مدیریت خطا ها (Try Catch)
۰۵:۰۳
درس ۱۳
نمایش داده های مربوط به کاربران در دیتاگریدویو  (DataGridView)
۲۱:۳۸
درس ۱۴
درج اطلاعات مشتریان در جدول
۲۸:۰۷
درس ۱۵
ایجاد تابع تولید کد اشتراک یکتا برای مشتریان
۱۳:۰۳
درس ۱۶
نمایش اطلاعات مشتریان در دیتاگریدویو و تنظیمات آن
۱۲:۳۷
درس ۱۷
ساختن و کدنویسی فرم بروزرسانی اطلاعات مشتریان (Update)
۳۸:۵۶
درس ۱۸
تنظیم نمایش در دیتاگریدویو با عرض های متفاوت نسبت به اندازه فیلدها
۰۸:۱۶
درس ۱۹
کدنویسی حذف اطلاعات مشتریان (Delete)
۱۸:۴۰
درس

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

۲۰

درج و نمایش اطلاعات مربوط با کالاها
۲۷:۲۳
درس ۲۱
بررسی درستی و تکراری نبودن کد کالا هنگام درج
۱۵:۴۷
درس ۲۲
ساختن و  کد نویسی فرم بروزرسانی اطلاعات کالا
۲۹:۵۹
درس ۲۳
کد نویسی حذف اطلاعات کالا


طراحی فرم فاکتور (فرم ثبت اطلاعات فروش)


ساختن کلاس تاریخ شمسی (تبدیل تاریخ میلادی به شمسی)
۱۱:۰۱

تکمیل و کد نویسی فرم فاکتور
۴۹:۴۹
درس ۲۷
نوشتن تابع محاسبه مبلغ کل فاکتور

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

۱۱:۴۳

درس ۲۸
ساختن و کد نویسی فرم ورود (Login)

۲۹
فرم ورود و کاربر پیشرفته


ایجاد و کد نویسی فرم جستجوی اطلاعات مشتریان


ایجاد و کدنویسی فرم جسنجوی اطلاعات کالاها


ایجاد و کدنویسی فرم گزارشات فاکتورها بر اساس تاریخ

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


طراحی مجدد و پیشرفته تر کردن فرم فاکتور

 

نگاهی مجدد به طراحی رابط کاربری پروژه



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

وژه چندنخی در سی شارپ


پروژه چندنخی در سی شارپ

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


هنگامی که کاربر نهایی در حال انجام فعالیتی بر روی یک فرم از پروژه است امکان فعالیت دیگری برای کاربر مهیا نیست. در خیای از مواقع ما نیاز داریم که کاربر چند کار را بطور همزمان انجام دهد. در این مواقع باید از thread استفاده کنیم. یعنی اینکه برای هر کار یک thread تعریف کنیم. در زیر پروژه چندنخی در سی شارپ را برای شما قرار می دهیم که می تواند کمک زیادی به شما در این مورد کند. امیدوارم که سورس مفید باشه.
دانلود پروژه چندنخی در سی شارپ

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


پروژه چندنخی در سی شارپ
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید :
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
WhatsApp
Telegram
دسته بندی و برچسب
دسته ها: پروژه برنامه نویسی رایگان سورس سی شارپ برچسب ها: پروژه چندنخی در C#.net پروژه سی شارپ پروژه های رایگان سی شارپ دانلود پروژه Multi Threading سورس سی شارپ سورس های رایگان سی شارپ

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

سی شارپ چیست؟
زبانی شیءگرا و سطح بالا از خانواده زبان‌های چارچوب دات ‌نت شرکت مایکروسافت است. زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شیءگرا و جز گرا و در بستر دات نت می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز دربر گرفت. سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیوشناخته می‌شود. زبان سی شارپ با قدرت و در عین حال سطح بالایی خود توانسته توجه بسیاری از برنامه نویسان را به خود جلب کند. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شیءگرا بودن ساخته شد. آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده داشت. این زبان دارای دستوری شیءگرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفینیازمندمدرک تأثیر پذیرفته‌است. در ابتدا نام این زبان COOL بود که مخفف C like Object Oriented Language بود، هر چند در ژوئیه ۲۰۰۰، زمانی که مایکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم آن به سی شارپ تغییر پیدا کرد.
c sharp
اهداف طراحی زبان

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

استاندارد ECMA این اهداف طراحی زبان را برای سی شارپ برآورده می‌سازد:

سی شارپ یک زبان برنامه‌سازی ساده، مدرن، برای اهداف عمومی و شیءگرا است.
به دلیل اهمیت داشتن موضوع نیرومندی و دوام و بهره‌وری برنامه‌نویس، زبان دارای چک‌کننده Strong Type، چک‌کننده مرزهای آرایه، تشخیص حالت‌هایی که یک متغیر مقداردهی اولیه نشده‌است، قابلیت انتقال کدها و Garbage Collection خودکار است.
این زبان برای استفاده در اجزای توسعه نرم‌افزار برای دستیابی به مزایای سامانه‌های توزیعی در نظر گرفته شده‌است.
قابلیت انتقال برنامه‌نویس بسیار مهم است، خصوصاً برای آن دسته از برنامه‌نویسانی که با زبان‌های C و C++ آشنا هستند.
پشتیبانی از این زبان برای بین‌المللی شدن بسیار مهم است.
زبان سی شارپ برای نوشتن برنامه‌ها برای سامانه‌های تعبیه شده و میزبان در نظر گرفته شده‌است، سیستم‌عامل‌های پیچیده بسیار بزرگ گرفته تا توابع اختصاصی بسیار کوچک.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

هر چند برنامه‌های نوشته شده با سی شارپ طوری هستند که از لحاظ حافظه و پردازنده مورد نیاز مقرون به صرفه باشند، ولی خود زبان از لحاظ اندازه و کارایی به خوبی زبان‌های C و اسمبلی نیست.

گروه 360 پروژه آمادگی کامل جهت انجام پروژه سی شارپ به صورت تخصصی و با توجه به اطلاعات، زمان و میزان هزینه مد نظر شما را دارد. تنها کافیست درخواست انجام پروژه سی شارپ خود را از طریق بخش ثبت سفارش ما ارسال نمایید. در 360 پروژه انجام پروژه سی شارپ توسط کارشناسان مجرب به صورت رقابتی انجام می پذیرد و این امر انتخاب بهترین مجری و برخورداری از مناسب ترین قیمت را تضمین می نماید.
کارشناسان تیم انجام پروژه سی شارپ 360 پروژه پس از بررسی پروژه، اقدام به ارائه پیشنهاد فنی و مالی با توجه به خواسته های شما می نمایند. لذا خواهشمند است اطلاعات پروژه سی شارپ خود را با توضیحات کامل در بخش ثبت سفارش بیان نمایید. همچنین می توانید در صورت فوری بودن سفارش با آی دی تلگرام مندرج در سایت در ارتباط باشید.
90 درصد تیم های برنامه نویسی از کنار هم قرار گرفتن دوستان همدل و با انرژی شکل گرفته ، تو هم بهترین دوستات رو انتخاب کن و ایمیلشون رو اینجا وارد کن دانشجویار در شروع ترم جدید از طرف تو آموزش های رایگان براشون ارسال میکنه که بتونن برنامه نویسی رو شروع کنن و وارد این حوزه بشن

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 


این رو یادت نره : دانشجویار ، یار دانشجو

یکی از زبان های زیر را انتخاب کنید:

مجموعه های آموزشی

مجموعه آموزش PHP پایه

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


دریافت آموزش

مجموعه آموزش فریم ورک های PHP

دریافت آموزش

مجموعه آموزش ASP.NET WebForms

دریافت آموزش

مجموعه آموزش ASP.NET MVC

دریافت آموزش

مجموعه آموزش ASP.NET Core

دریافت آموزش

مجموعه آموزشی گرافیک

دریافت آموزش

مجموعه آموزشی لینوکس

دریافت آموزش

مجموعه آموزش طراحی وب

دریافت آموزش

مجموعه آموزشی زامارین

دریافت آموزش
چرا از ویدئو های آموزشی دانشجویار استفاده کنم؟

دانشجویار سعی کرده است به بهترین نحو ممکن ارتباط شما با بازار کار و صنعت نرم افزار را برقرار کند.

آموزش های دانشجویار بر پایه ی استانداردهای مورد نیاز در بازار کار برنامه نویسی جهت رفع خلع بین دانشگاه و صنعت تولید و عرضه شده است.

همچنین پکیج های آموزشی دانشجویار با همین رویکرد سرفصل بندی و از مقدماتی ترین نکات برای افراد مبتدی تا حرفه ای ترین قسمت های انجام پروژه های مرسوم در بازار کار را پوشش می دهد.

پس اگر شما هم برای آینده خود در حال برنامه ریزی هستید و یا در حال پایه ریزی استارت آپ خود می باشید ، آموزش های پروژه محور و پکیج های آموزشی دانشجویار یکی از راه های رسیدن به هدف و ااقدامی 100 درصد عملیاتیست.
آخرین آپدیت پکیج های جامع دانشجویار
پیکج آموزشی سی شارپ
بسته جامع آموزش برنامه نویسی #

 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

C

بسته جامع آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی با زبان PHP
بسته جامع آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی با زبان PHP
بسته جامع آموزش برنامه نویسی اندروید
بسته جامع آموزش برنامه نویسی اندروید
بسته جامع آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی با تکنولوژی ASP.net
بسته جامع آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی با تکنولوژی

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

ASP.net

 



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه های دانشجویی

انجام پروژه های دانشجویی و انجام تحقیقات با کمترین قیمت و کمترین زمان همراه با راهنمایی کامل

 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


رشته نرم افزار کامپیوتر - برنامه نویسی C - پایگاه های داده ACCESS و SQL

 

پروژه های ساده سی شارپ

 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


هنگام ورود به دنیای برنامه نویسی و یادگیری اصول آن و بعد از آن نیاز به انجام پروژه های

متعدد برایافزایش یادگیری و کسب تجربه در این راه می باشد.این مجموعه از پروژه های

ساده سی شارپ که توسط وب سایت رسمی زرین هور گردآوری شده است که برای تمام

کارآموزان و دانشجویان و کسانی که وارد دنیای برنامه نویسی سی شارپ شده اند مفید

است زیرا از مطالب اولیه آموزش سی شارپ مطابق آن پروژه ها طراحی شده اند.
پروژه های ساده سی شارپ شامل پروژه های زیر می باشد:

 

۱- مجموع ارقام یک عدد ۳ رقمی

۲- مقایسه ارقام یک عدد ۲رقمی

۳- کار با کلیک روی فرم

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


۴- اتصال رشته متنی به یکدیگر

۵- بخش پذیری اعداد

۶- تشخیص اعداد مثبت و منفی

۷- مرتب سازی

۸- معادل لاتین یک عدد تک رقمی

۹- نمایش اعداد فرد با استفاده از ListBox

۱۰- نمایش اعداد بین دو عدد

این مجموعه از پروژه ها برای آموزش مفید بوده اند و از مطالب اولیه

آموزش سی شارپ شروع شده اند این مجموعه به عنوان تمرین

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


برای کسانی که تازه وارد دنیای سی شارپ شده اند با انجام این

تمرینات باعث تسریع در روند یادگیری آنها می شود.

pdf - word - powerpoint



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پ C#

زبان سی شارپ هم اکنون  پرکاربردترین و محبوبترین زبان برنامه نویسی در بین کاربران ایرانی است.کسانی که با این زبان برنامه نویسی می کنند با مزایای آن آگاه هستند.شما در هر سطحی که برنامه نویسی می کنید نیاز به دیدن نمونه کارهایی از سایر کاربران دارید تا هم دید خود را نسبت به پروژه ها باز کنید و هم از دانش سایر برنامه نویسان نیز بهره ببرید و کار خود را بهتر و سریعتر جلو ببرید.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


در این مجموعه که شامل سورس کد های مفید نوشته شده با زبان سی شارپ در زمینه های مختلف است ، پروژه هایی را برای شما قرار داده ایم تا در پروژه های مختلف خودتون بتوانید از آنها بهره بگیرید.همچنین در کنار اکثر پروژه ها یک فایل به نام  help.txt  قرار دارد که توضیحاتی در مورد آن پروژه جهت درک راحت تر آن نوشته شده است.

پروژه هایی که در این پکیج می توانید ببینید به صورت زیر دسته بندی شده اند:

    data base and text files : پروژه هایی که در آنها از دیتابیس و یا فایل متنی جهت ذخیره سازی استفاده شده است.
    games :بازی هایی که با زبان سی شارپ نوشته شده اند
    network base :پروژه هایی که تحت شبکه نوشته شده اند و در محیط شبکه با هم ارتباط برقرار می کنند
    windows tools :پروژه ها و برنامه هایی که عملیاتی را روی ویندوز انجام میدهند
    wpf applications : پروژه هایی که در محیط Wpf سی شارپ نوشته شده اند و از ظاهر و گرافیک زیبایی برخوردارند
    console applications :سورس کد برنامه هایی که در محیط کنسول زبان سی شارپ نوشته شده اند.
    other :سورس کد برنامه هایی بسیار جذاب در حیطه های گوناگون سی شارپ
    و به عنوان هدیه یک کتاب الکترونیکی شامل هزار نکته بسیار کاربردی سی شارپ نیز در این پکیج قرار داده شده است.

در زیر لیست برخی از پروژه های قرار داده شده در این مجموعه مفید را مشاهده می کنید:

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    پروژه برنامه حسابداری در سی شارپ
    سورس پروژه دفترچه تلفن ساده در سی شارپ #c و بانک Access
    دانلود سورس کد پشتیبان گیری از اکسس با سی شارپ #C
    پروژه مدیریت آتلیه عکاسی با سی شارپ
    پروژه فروشگاه کیف با سی شارپ
    پروژه مدیریت بوتیک با سی شارپ
    پروژه مدیریت فست فود با سی شارپ
    پروژه کار با کریستال ریپورت در سی شارپ
    پروژه دفترچه تلفن با بانک sql در سی شارپ
    دفترچه تلفن با Linq
    سورس پروژه مشاور املاک
    پروژه کتابخانه در سی شارپ
    دانلود سورس کد مدیریت فروش با سی شارپ #C

 

    ساعت آنالوگ در محیط wpf
    شجره نامه یا ثبت اطلاعات خانوادگی در wpf
    کیبورد مجازی زیبا در wpf
    بازی پازل در wpf
    ارسال جیمیل در wpf
    ماشین حساب زیبا در wpf
    نوت پد در wpf
    ورد پد در wpf
    کتاب سه بعدی و نقاشی در wpf
    فرم سفارشی در wpf
    فرم انتخاب رنگ شبیه فتوشاپ در wpf

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


 

    دانلود سورس کد مدیریت ویندوز با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد نمایش اطلاعات درایو با سی شارپ #C
    دانلود برنامه آدرس مسیرهای سیستم با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد FileManager با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد نمایش توابع API با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد تغییر نام فایلها با سی شارپ #C

 

    دانلود برنامه خواندن سورس وب سایت با سی شارپ #C
    سورس پروژه رسم اشکال گرافیکی در سی شارپ #c
    دانلود سورس فیلتر عکس با سی شارپ #C
    سورس پروژه محاسبه فرمول های آمار در سی شارپ #c
    دانلود سورس کد تخمین قیمت پروژه با سی شارپ #C
    دانلود سورس سی شارپ برای ارسال اطلاعات فرم به فایل ورد
    دانلود سورس کد برجهای هانوی در سی شارپ #C
    دانلود سورس کد جدول ضرب در سی شارپ #C
    دانلود سورس نگاتیوسازی تصاویر در سی شارپ #C
    دانلود سورس کد گالری عکس با سی شارپ #C
    دانلود سورس ماشین حساب پیشرفته با سی شارپ #C
    دانلود سورس نمایش و ذخیره فایل های ویدیویی در #C
    دانلود سورس حل معادلات با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد پردازش تصویر در سی شارپ #C
    دانلود سورس کد کرنومتر با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد محاسبه قسط های وام با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد کار با توابع رشته ای با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد رمزنگاری با سی شارپ #C
    دانلود سورس برنامه RSS خوان با سی شارپ #C
    دانلود سورس دانلود منیجر با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد نمایش آب و هوا با سی شارپ #C
    دانلود سورس لایه گذاری روی عکس با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد کار با نمودار با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد محاسبه سری فیبوناچی با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد ارسال ایمیل یاهو با سی شارپ #C
    دانلود سورس برنامه نقاشی با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد پیاده سازی delegate با سی شارپ #C

 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    دانلود سورس کد بازی نقطه و خط در سی شارپ #C
    دانلود سورس کد بازی هشت در سی شارپ #C
    دانلود سورس بازی فکری دوز با سی شارپ #C
    دانلود سورس بازی حافظه memory game با سی شارپ #C
    دانلود سورس بازی تانک در محیط کنسول سی شارپ #C
    دانلود سورس بازی سنگ کاغذ قیچی با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد بازی Aiming Game با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد بازی پینگ پنگ با سی شارپ #C
    دانلود سورس کد سی شارپ #C بازی فکری پازل
    دانلود سورس بازی فوتبال در محیط گرافیکی سی شارپ #C
    دانلود سورس کد بازی گل یا پوچ در سی شارپ #C
    دانلود سورس بازی تتریس Tetris در سی شارپ C#
    پروژه بازی تایپ حروف با گرافیک سی شارپ

 

    دانلود سورس پروژه سی شارپ شبیه سازی صف بانک تحت شبکه
    پروژه بازی دوز در محیط شبکه سی شارپ
    پروژه چت در محیط شبکه سی شارپ
    کتاب آموزش برنامه نویسی تحت شبکه

 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    دانلود سورس پروژه سی شارپ برای دریافت عدد و چاپ اعداد اول کوچکتر از آن
    دانلود سورس پروژه سی شارپ برای چاپ معکوس رشته
    سورس برنامه دریافت 10 عدد و چاپ میانگین و بزرگترین و کوچکترین عدد در سی شارپ
    دانلود سورس پروژه سی شارپ برای چاپ مثلث اعداد
    دانلود سورس پروژه سی شارپ برای دریافت عدد و چاپ بزرگترین رقم آن
    دانلود سورس مرتب سازی ادغامی با سی شارپ #C
    پروژه بخش پذیری اعداد
    چاپ لوزی با ستاره

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه


برچسب زده شده با : آموزش سی شارپ
متغیرها در زبان سی شارپ

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


بدون دیدگاه
متغیرها در زبان سی شارپ

حالا میخوایم کد نویسی رو شروع کنیم قبل از هرکاری ابتدا با متغیر ها و انواع آنها آشنا میشیم درحالت کلی در سی شارپ متغیر ها بصورت زیر تعریف میشن : [c-sharp] مقدار متغیر =
مقدمه ای زبان سی شارپ (بخش دوم)


مقدمه ای زبان سی شارپ (بخش دوم)

2.چند ریختی (polymorphism) چند ریختی کمیتی است که به یک رابط امکان می دهد تا برای یک کلاس عمومی از عملیات مورد استفاده قرار گیرد . عمل خاص توسط ذات حقیقی شی تعیین می شود . یک
مقدمه ای بر زبان سی شارپ (بخش اول)

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



مقدمه ای بر زبان سی شارپ (بخش اول)

Framework NET. چیست؟ Framework NET. یک چارچوب است که توسط شرکت مایکروسافت برای توسعه انواع نرم افزارها علی الخصوص ویندوز طراحی شد. Framework NET. همچنین می تواند برای توسعه نرم
این پروژه برای ثبت سفارش در یک رستوران به کار می رود. این پروزه بدون بانک اطلاعاتی نوشته شده است. کاربر قابلیت اضافه کردن غذا، نوشیدنی، دسر و… هر چیز جدیدی را به برنامه دارد. برنامه به زبان C# نوشته شده است.

برای دیدن سورس برنامه، کافی است که آن را در Microsoft Visual studio 2010 باز نمایید.



برای دانلود فایل بر روی لینک زیر کلیک نمایید.



از اینکه حامی پروزه را برای دانلود انتخاب نموده اید، سپاسگزاریم.
برچسب ها: C#, Database, برنامه نویسی سی شارپ, حامی پروژه, دات نت, دانلود, سی شارپ
آیا از این نوشته لذت بردید؟ به اشتراکش بگذارید! Tweet this!    StumbleUpon Digg This!    Bookmark on Delicious Share on Facebook

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


    se151_1تجزیه و تحلیل و طراحی DFD با نرم افزار Power Designer برای خرید و فروش مرکز کامپیوتر
    SE148_1تجزیه و تحلیل سیستم آژانس تاکسی تلفنی با UML در نرم افزار رشنال رُز
    SE147_2نمودار جریان داده (Data flow Diagram(DFD آژانس تاکسی تلفنی
    SE146_1تجزیه و تحلیل سیستم نمایندگی فروش خودرو با UML در نرم افزار رشنال رُ



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

رکینگ ویندوزی خواهد بود. در این پروژه که از سطح میتدی تا پیشرفته، جلو میرود، شما با مفهیم زیر آشنا خواهید شد:

    الفبای سی شارپ
    ساخت فرم ها و آشنایی با کنترل ها
    کار با دیتابیس
    جستجو در دیتابیس
    برنامه نویسی لایه ای
    لیست های جنریک
    ساختارهای کنترل خطا
    ترکیب دستورات CRUD و برنامه نویسی لایه ای
    کامپوننت ها
    گزارش گیری


سفارش انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ #C

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


توسط Ali_Admin در دسته‌بندی نشده می 4, 2018

سی شارپ,روژه برنامه نویسی,رنامه نویسی سی شارپ,سفارش انجام پروژه,سفارش انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ , انجام پروژه برنامه نویسی
کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل سفارش انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ #C را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید.
سفارش انجام پروژه برنامه نویسی سی شارپ #C


دانشجوی گرامی، لطفا اطلاعات اولیه پروژه ی درخواستی خود را از قبیل عنوان پروژه ،  زما ن تحویل ، فرم مورد نیاز و توضیحی درباره پروژه ،  تعداد صفحات  داکیومنت به همراه اطلاعات تماس ، را به ایمیل Hoopadrayaneh@gmail.com ارسال نمایید.   …
دریافت فایل

نحوه گرفتن خروجی از نتایج تحلیل غیر خطی دیوار برشی با نرم افزار آباکوس

آباکوس, خروجی تحلیل غیر خطی, دیوار برشی جدار نازک, نمودار ظرفیت کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل نحوه گرفتن خروجی از نتایج تحلیل غیر خطی دیوار برشی با نرم افزار آباکوس را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید.…
ساعت آنالوگ+نوشته شده با کد matlab

ساعت, آنالوگ, کد, matlab کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل ساعت آنالوگ+نوشته شده با کد matlab را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. ساعت آنالوگ+نوشته شده با کد matlab این ساعت بر اساس ساعت ویندوز کار می کند…
پروژه بررسی فعالیت و انتخاب‌پذیری کاتالیستهای اکسایشی- کاهشی (Redox) در فرآیند زوج شدن

زوج شدن اکسایشی متان , راکتور بستر سیال , کاتالیست , اکسایشی کاهشی , حالت گذرا , کاتالیستهای اکسایشی , Redox , فرآیند زوج شدن , اکسایشی متان , راکتو کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پروژه بررسی فعالیت و انتخاب‌پذیری…
دانلود مقاله نقاشی در آغاز قرن بیستم 20

دانلود مقاله نقاشی در آغاز قرن بیستم 20 کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود مقاله نقاشی در آغاز قرن بیستم 20 را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. دانلود مقاله نقاشی در آغاز قرن بیستم 20  …
دانلود نمونه سؤال درس تربیت بدنی 2 رشته آمار کارشناسی پیام نور

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود نمونه سؤال درس تربیت بدنی 2 رشته آمار کارشناسی پیام نور را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. دانلود نمونه سؤال درس تربیت بدنی 2 رشته آمار کارشناسی پیام نور با…
A Case History on Integrated Fracture Modeling in a Giant Field

کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل A Case History on Integrated Fracture Modeling in a Giant Field را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. A Case History on Integrated Fracture Modeling in a Giant Field مقاله SPE 71340…
دانلود پروژه بررسی مقایسه ای افسردگی در بین نوجوانان محروم از پدر با نوجوانان دارای پدر

بررسی مقایسه ای افسردگی در بین نوجوانان محروم از پدر با نوجوانان دارای پدر کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود پروژه بررسی مقایسه ای افسردگی در بین نوجوانان محروم از پدر با نوجوانان دارای پدر را مشاهده و در صورت…
کارت ویزیت طلافروشی و زرگری psd

کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل کارت ویزیت طلافروشی و زرگری psd را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. کارت ویزیت طلافروشی و زرگری psd کارت ویزیت برای طلافروشی و زرگری ابعاد:4.8 در8.5 سانتیمتر ساختار رنگ:cmyk رزولیشن:300 این…
نمونه سوال درس سیستم های دینامیکی ارشد پیام نور رشته توسعه روستایی

سیستم های دینامیکی , کتاب , نمونه سوال , دانلود , توسعه , روستایی , کشاورزی , نمونه سوال , فراگیر , پیام نور , پایان ترم , امتحان کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل نمونه سوال درس سیستم های دینامیکی…
پاورپوینت پروژه روشهای طراحی صنعتی (نمای اسپایدر)

دانلود پروژه کامل اسپایدر, دانلود پاورپوینت اسپایدر,اسپایدر, معماری, پاورپوینت, طراحی صنعتی, دانلود پاورپوینت معماری, پروژه دانشجویی, کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پاورپوینت پروژه روشهای طراحی صنعتی (نمای اسپایدر) را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. پاورپوینت پروژه…
پایان نامه بررسی پتانسیل معدنی استان ایلام

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


استان ایلام, ایلام, بررسی, دانلود پایان نامه, دانلود پروژه, معدن, معدنی, پایان نامه, پایان نامه بررسی پتانسیل معدنی استان ایلام, پایان نامه مع کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پایان نامه بررسی پتانسیل معدنی استان ایلام را مشاهده و در صورت…
تحقیق:آب سنگین

آب سنگین,آب نیمه سنگین,تحقیق درباره آبهای سنگینرآب نیمه سنگینرویژگی آب سنگین کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق:آب سنگین را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. تحقیق:آب سنگین موضوع ارائه:آب سنگین فرمت فایل:word15 صفحه آب سنگین آب سنگین…
گزارش کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر

آموزشگاه, دانلود گزارش کار آموزی, مهندسی کامپیوتر, گزارش کارآموزی کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل گزارش کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. گزارش کارآموزی در آموزشگاه کامپیوتر موضوع : گزارش کارآموزی در آموزشگاه…
مقاله روشهای خوراکی جلوگیری از بارداری

مقاله ,روشهای , خوراکی رجلوگیری ,از ,بارداری ,دانلود ,رایگان ,مقاله , آماده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل مقاله روشهای خوراکی جلوگیری از بارداری را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. مقاله روشهای خوراکی جلوگیری از بارداری از‌…
مقاله آماری بررسی جمعیت روستای چناران

مقاله , آماری , بررسی , جمعیت , روستای , چناران , دانلود , رایگان , مقاله , آماده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل مقاله آماری بررسی جمعیت روستای چناران را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید.…
گزارش کار اموزی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب ( تورها )

گزارش کار اموزی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب ( تورها ) کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل گزارش کار اموزی دفاتر خدمات مسافرتی بند ب ( تورها ) را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. گزارش کار اموزی…
ارتباط بین منابع قدرت مدیران و اثربخشی ارتباطات سازمانی

کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل ارتباط بین منابع قدرت مدیران و اثربخشی ارتباطات سازمانی را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. ارتباط بین منابع قدرت مدیران و اثربخشی ارتباطات سازمانی ارتباط بین منابع قدرت مدیران و اثربخشی…
کارورزی اداره پست

کارورزی اداره پست کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل کارورزی اداره پست را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. کارورزی اداره پست کارورزی اداره پست نوع فایل :word تعداد صفحات :38 صفحه ... دریافت فایل
تمرین درس دینامیک خاک- حل معادله دیفرانسیل

تمرین درس دینامیک خاک, حل معادله دیفرانسیل کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تمرین درس دینامیک خاک- حل معادله دیفرانسیل را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. تمرین درس دینامیک خاک- حل معادله دیفرانسیل تمرین درس دینامیک خاک-…
دانلود مقاله آماده درباره مدل های تجارت الکترونیکی E-Commerce‎ با فرمت ورد 21 صفحه

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


Business to business چیست ؟, تجارت الکترونیک در ایران, تکنولوژی shopping card, تکنولوژی تجارت, درآمد تجارت الکترونیک, دل آرا جعفری, رشته تجارت الکترونیک, سرم کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود مقاله آماده درباره مدل های تجارت الکترونیکی E-Commerce‎ با فرمت…
تحلیل فقهی و حقوقی اصل یا قاعده لزوم با تاکید بر نظریات صاحب جواهر

تحلیل فقهی, حقوقی, اصل یا قاعده لزوم, با تاکید, نظریات صاحب جواهر, آیت الله مکارم شیرازی,بررسی مصادیق آن , قانون مدنی ایران,مقاله حقوق کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحلیل فقهی و حقوقی اصل یا قاعده لزوم با تاکید بر نظریات…
تحقیق آماده درس حقوق اساسی با موضوع بررسی تعارض اصل 167 قانون اساسی با اصل قانونی بودن جرایم و مجازاتها 32 صفحه word

تحقیق آماده درس حقوق اساسی با موضوع بررسی تعارض اصل 167 قانون اساسی با اصل قانونی بودن جرایم و مجازاتها 32 صفحه word کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق آماده درس حقوق اساسی با موضوع بررسی تعارض اصل 167 قانون…
مقاله صفات خدا

مقاله , صفات , خدا , دانلود , رایگان , مقاله , آماده کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل مقاله صفات خدا را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. مقاله صفات خدا در طول تاریخ شاید نتوان مسائلی…
سوالات تخصصی استخدامی حسابداری

اصول حسابداری,تئوری مدیریت,استخدامی کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل سوالات تخصصی استخدامی حسابداری را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. سوالات تخصصی استخدامی حسابداری تئوری مدیریت- اصول حسابداری- اقتصاد ... دریافت فایل
جزوه دست نویس Ansys با کیفیت عالی و بسیار تمیز - 73 صفحه

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل جزوه دست نویس Ansys با کیفیت عالی و بسیار تمیز - 73 صفحه را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. جزوه دست نویس Ansys با کیفیت عالی و بسیار تمیز - 73…
تجزیه و تحلیل نسبت های مالی

تجزیه و تحلیل نسبت های مالی کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تجزیه و تحلیل نسبت های مالی را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. تجزیه و تحلیل نسبت های مالی ... دریافت فایل
تحقیق-ورشکستگى یا مرگ اقتصادى

ورشکستگى یا مرگ اقتصادى کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تحقیق-ورشکستگى یا مرگ اقتصادى را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. تحقیق-ورشکستگى یا مرگ اقتصادى ورشکستگى مرحله‌اى است که به حیات اقتصادى و تجارى تاجر یا شرکت ورشکسته…
زبان انگلیسی عمومی

زبان انگلیسی عمومی , انگلیسی , زبان , english exam کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل زبان انگلیسی عمومی را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. زبان انگلیسی عمومی سوالات پایان ترم زبان انگلیسی عمومی ... دریافت فایل
پروژه کارآفرینی تولید آبمیوه (طرح توجیهی)

پروژه کارآفرینی , تولید آبمیوه ,طرح توجیهی , شیرین کام کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پروژه کارآفرینی تولید آبمیوه (طرح توجیهی) را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. پروژه کارآفرینی تولید آبمیوه (طرح توجیهی) (47 صفحه word)شرکت…
تجزیه و تحلیل باشگاه ورزشی (تحلیل کامل )

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


رشنال رز,دیاگرام همکاری,نمودار توالی,مهندسی نرم افزار,یوزکیس,تجزیه و تحلیل,سیستم,یوزکیس دیاگرام,اکتیویتی دیاگرام,پروژه رایگان,تحلیل یار,ور کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل تجزیه و تحلیل باشگاه ورزشی (تحلیل کامل ) را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. تجزیه و تحلیل باشگاه ورزشی…



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

جام پروژه های کامپیوتر و برنامه نویسی… انجام پروژه های کامپیوتر و برنامه نویسی شما در حوزه و موضوعات مختلف توسط مجریان و فریلنسرهای یک دو سه …

انجام پروژه برنامه نویسی و سفارش پروژه های برنامه نویسی c++ و c# و متلب و ویژوال بیسیک و php و asp.net و جاوا و html پذیرفته می شود.
سفارش پروژه برنامه نویسی در تبریز – سفارش پروژه دانشجویی در تبریز – سفارش پروژه کد نویسی در تبریز – سفارش پروژه شبکه در تبریز …

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 
زبان برنامه نویسی C یکی از پایه ترین زبان های برنامه نویسی هست که پایه زبان های برنامه نویسی کلیه رشته ها و زمینه های موجود خواهد بود . به همین علت بهترین …
در این سیستم کتابخانه که به زبان برنامه نویسی C++ طراحی و پیاده سازی شده است مشخصات کاربران و کتابها قرار خواهد گرفت.در این سیستم مدیر می تواند دانشجو …
21 mrt. 2016 – online -انجام تحقیق – انجام پروژه برنامه نویسی– ثبت سفارش  
انجام پروژه برنامه نویسی، انجام پروژه دانشجویی رشته کامپیوتر و سایر رشته ها. انجام پروژه متلب برنامه نویسی.
تیم وبسایت آموزشی اوپن مایند آماده انجام پروژه های برنامه نویسی شما دانشجویان عزیز است. ما پروژه ها را در نهایت سرعت و کیفیت برای شما آماده می کنیم.
سفارش برنامه نویسی و انجام پروژه. درخواست پروژه خود را ارسال کنید تا برنامه نویسان برای شما انجام دهند.
بنام خدا با عرض سلام خدمت تمامی کاربران وبسایت آموزشی اسفندونه: با توجه به درخواستهای مکرر کاربران سایت در رابطه با انجامپروژه های دانشجویی ، تصمیم بر این شد …
درخواستی برای پروژه خود ثبت نمایید و از چند هزار مجری و متخصص پیشنهاد … اگر فریلنسر هستی یا توانایی انجام کارهای سفارش داده شده از جانب خریداران رو … از تایپ و ترجمه گرفته تا طراحی گرافیکی، برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم های بزرگ.
سفارش برنامه نویسی ، با استفاده از این فرم می توانید سفارشات برنامه … پرداخت مبلغ پروژه سفارش داده شده توسط کارفرما در 3 مرحله شامل: 30 درصد بعد از …
انجام پروژه های برنامه نویسی تحت ویندوز و تحت وب با پلاتفرمهای مختلف مانند .Net ، Java ، PHP به همراه انواع پایگاه های داده مختلف مانند Sql Server ، Oracle ، My Sql از …
انجام پروژه های برنامه نویسی انجام پروژه های دانشجویی خرید پروژه برنامه نویسی سفارش پروژه های برنامه نویسی انجام پروژه.
انجام پروژه های برنامه نویسی اختصاصی یکی از تخصصهای ما می باشد. کافیست شما موضوع پروژه خود را به ما اعلام فرمائید. پس از بررسی و امکانسنجی در صورتی که …

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 
4 feb. 2018 – انجام پروژه های دانشجویی برنامه نویسی. از جمله دروس مهمی که در دانشگاه تدریس میشوند، برنامه نویسی به زبان های C++ و C# و Java و HTML و PHP و …
انجام پروژه های برنامه نویسی خود را به ما بسپارید. خرید پروژه برنامه نویسی خود را از بین پروژه های آماده ما انجام دهید. دارای تیم متخصص در زمینه انجام پروژه برنامه نویسی …


:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه


پکیج کامل آموزش طراحی سایت با ASP.Net – کاملا فارسی و پروژه محور

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


با عرض سلام خدمت کاربران محترم پی سی پروژه چندی پیش با مجموعه آموزشی طراحی سایت به صورت پروژه محور از صفر تا صد با تکنولوژی ASP.Net در خدمتتون بودیم که در این بخش پکیج کامل این آموزش رو به همراه پروژه قرار داده ایم. ادامه مطلب »
هوشمند سازی و اینترنت اشیاء



درود خدمت شما کاربران عزیز پی سی پروژه در خدمتتون هستیم با معرفی یکی دیگر از زمینه های برنامه نویسی بسیار متفاوت و کاربردی تر تسبت به موضوعات گذشته که با مباحث الکترونیک بسیار وابسته و ادغامه. اینترنت اشیا Internet Of Things یا IOT که مربوط به اشیاء بسیاری از پیرامون ما که به اینترنت متصل و ما میتونیم توسط ... ادامه مطلب »
ربات مدیریت بازاریابی تلگرام


مدیریت-بازاریابی   

سلام خدمت شما کاربران محترم پی سی پروژه در خدمتتون هستیم با یکی دیگه از نمونه کارهای طراحی ربات تلگرام با موضوع ربات مدیریت بازاریابان. این ربات با اطلاعات کاربری که از قبل داخل دیتابیسش داره میتونه بازاریابان رو مدیریت و خلاصه صورت وضعیت و گزارش کارکرد هر بازاریاب رو به مدیرش ارائه بده. مکانیزم کاری و سناریو این ربات ... ادامه مطلب »
سامانه مدیریت پروژه ها
project_manage   

معرفی سامانه مدیریت پروژه های اداره کل راهداری خراسان جنوبی. این سامانه توسط گروه برنامه نویسی پی سی پروژه در بهمن ماه ۱۳۹۶ تحلیل و طراحی شده و از زبان برنامه نویسی C#بر پایه ASP.Net و فریمورک bootstrap برای طراحی سمت کلاینت (front-end) استفاده شده. این سامانه دارای چهار نوع کاربری مدیر کل: تعیین سطح دسترسی ها و مدیریت کاربران. ... ادامه مطلب »
ربات نوبت دهی تلگرام

telegram barber reserve   

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


این سیستم با ربات تلگرام طراحی شده و امکاناتی از قبیل نوبت دهی و مدیریت کاربران و اطلاع رسانی برای نوبت مشتری رو ارائه میده. این ربات به این صورت عمل میکنه که مدیر سیستم در ابتدا تایم های کاری و نوع خدماتی که ارایه میده رو ثبت میکنه و بر اساس اون، ربات اونارو ذخیره و برای رزرو در ... ادامه مطلب »
سورس پروژه رزرو ارایه های دانشجویی با php


سیستم رزرو ارایه های دانشجویی   

درود دوستان در خدمتتون هستیم با یکی دیگه از نمونه پروژه های آماده با عنوان رزرو تایم ارایه های دانشجویی با زبان php و دیتابیس قدرتمند MySQL این سیستم به این روش عمل میکنه که اساتید دانشگاه دروسی که ارایه میدن رو ثبت و برای هر درس تایمی رو بر اساس بازه زماتی معرفی میکنن و علاوه بر اون مشخص میکنن ... ادامه مطلب »
طراحی و برنامه نویسی ربات تلگرام

botfather   

درود بر شما کاربران محترم پی سی پروژه در خدمتتون هستیم با معرفی یکی دیگه از محصولات و زمینه های برنامه نویسی با عنوان برنامه نویسی ربات های تلگرام. و اما چرا تلگرام؟ تلگرام یک پیام رسان بسیار محبوب در کشور عزیز ما ایرانه که خدمات و امکانات بسیار خوبی رو از قبیل اجرا در سیستم عامل هایی از قبیل ... ادامه مطلب »
سیستم نوبت دهی آنلاین – asp.net

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



سلام دوستان در خدمتتون هستیم با یکی دیگه از پروژه ها و نمونه کار های پی سی پروژه – سیستم نوبت دهی آنلاین برای مطب های پزشکی و مکان هایی که نیاز به سیستم نوبت دهی دارن از جمله دفاتر وکالت، کلینیک ها و… توی این وبسایتی که طراحی کردیم کاربر میتونه در یک روز و تاریخ خاص، با وارد کردن ... ادامه مطلب »
سامانه محاسبه کارمزد

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


درود دوستان در خدمتیم با معرفی یکی دیگه از نمونه کار های گروه برنامه نویسی پی سی پروژه با عنوان سامانه محاسبه کارمزد کارگزاری صندوق بیمه کشاورزی این سامانه با هدف مدیریت و سازماندهی شرکت ها، شعب، محصولات بیمه ای و محاسبه کارمزد در سال های زراعی و مالی و ۵ پنل اختصاصی (مدیر کل، ارزیاب، بیم

انجام انواع پروژه های برنامه نویس وتوسعه و طراحی طراحی انواع وب سایت و اانجام انواع پروژه های برنامه نویسی در انواع سکو ها(سیستم عاملها) آندروید، خانواده لینوکس، ویندوز، میکرو و... وانواع سخت افزارها Avr,Mobile,Computer,Tablete,Arm,PLC,... انجام انواع پروژه های برنامه نویسی به زبان دلخواه شما و پایگاه داده متناسب با پروژه c,c++,c#,vb,vb.net,basic,f#,j#,java,oracle,mssql,MySQL,SQL,access,prolog,PHP,asp,asp.net,JavaScript,html5,CSS

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انواع پروژه های برنامه نویسی برای تمام رشته ها(برنامه نویسی ویندوز با زبان هایی از قبیل c , c++ , c# , java , …) ، پایان نامه و تحقیق، ساخت سایت و فروشگاه ، ساخت بازی ، ساخت نرم افزار موبایل(IOS,Android) ، ساخت انواع برنامه برای کامپیوتر به صورت مالتی مدیا ،اموزش دروس دانشگاهی و برنامه نویسی، طراحی و کارهای گرافیکی بنر و لوگو و … فقط کافیست با ما تماس بگیرید.
تمام پروژه های اختصاصی شامل پشتیبانی میباشند و در صورت اشکال در پروژه تصحیح میشوند.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

انجام  پروژه های مختلف برنامه نویسی باز زبان C# و مطلب و شبیه سازی 

-         کنترل بهینه، کنترل بر مبنای رویتگر و LQR

-         کنترل فیدبک پاندول معکوس در حضور تاخیر زمانی

-         کنترل موقعیت مفصلی بازوی مکانیکی (Manipulator) با استفاده از کنترل کننده های متفاوت

-         کنترل PID و غیرخطی موتور DC 

-         کنترل غیرخطی توربین بادی

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

-         کنترل PID-Neural Network (شبکه های عصبی) هواپیما

-         طراحی کنترل کننده سرعت برای موتور القایی و موتور سنکرون مغناطیس دائم

-         کنترل شبکه عصبی/ فازی/ تطبیقی در کنترل توربین

-    کنترل موقعیت موتورDC مغناطیس دائم با استفاده از کنترل تطبیقی مدل مرجع (Model Reference Adaptive)

-         طراحی کنترل کننده بهینه

-         کنترل ردیابی تطبیقی با نامعینی در سینماتیک، دینامیک و محرک بازوی مکانیکی ماهر

-         طراحی کنترل کننده برای سیستم یک چهارم خودرو

-         کنترل بازوی مکانیکی ماهر با مفاصل انعطاف پذیر

-         طراحی کنترل کننده فازی-شبکه های عصبی- تطبیقی- مود لغزشی و ...

-         انجام تمرین های کنترل خطی و غیرخطی، کنترل دیجیتال و ...

-         طراحی کنترل کننده تطبیقی برای انواع سیستم های غیرخطی

-         انجام سمینارهای کارشناسی ارشد

-         طراحی کنترل کننده های مقاوم برای سیستم های غیرخطی

-         تشخیص حروف با استفاده از شبکه های عصبی

-         طراحی کنترل کننده بهینه برای سیستم های غیرخطی

-         کنترل چند متغیره برای سیستم های غیرخطی

-         فیلتر کردن نویز در یک فایل صوتی

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

-         طراحی کنترل کننده غیرخطی (کنترل تطبیقی- شبکه های عصبی، فازی، بهینه و ...) برای سیستم تعلیق اتوبوس

-         کنترل کننده مود لغزشی برای سیستم های غیرخطی

-         روش کنترل مینیمم واریانس

-         روش زیکلر- نیکولز برای تنظیم ضرایب PID

-         طراحی کنترل کننده تطبیقی مستقیم با استفاده از توابع پایه برای سیستم ها ابعاد وسیع

-         طراحی کنترل کننده های فازی/ شبکه های عصبی تطبیقی برای سیستم های ابعاد وسیع

-         طراحی کنترل کننده تطبیقی برای سیستم های غیرخطی غیرافاین ابعاد وسیع با استفاده از شبکه های عصبی

-         کنترل فازی تطبیقی بازوی مکانیکی غیرخطی دو محوره با مفاصل صلب در حضو نامعینی

-         کنترل ربات مکانیکی دارای دو مفصل انعطاف پذیر دارای نامعینی جرمی با روش اغتشاشات منفرد

-         مشاوره برای تهیه پروپوزال و موضوع پایان نامه کارشناسی ارشد

-         طراحی کنترل کننده فازی برای کنترل سطح مایع

-         کنترل وضعیت ماهواره

-         طراحی کنترل کننده تطبیقی/عصبی/فازی/کلاسیک و ... برای سیستم آشوبناک

-         تشخیص حروف توسط شبکه های عصبی بدون استفاده از تولباکس شبکه عصبی MATLAB

-         طراحی جبرانسازهای پیشفاز و پسفاز برای سیستمهای مختلف

-         طراحی انواع کنترل کننده (خطی، غیرخطی، شبکه عصبی، فازی و ...) برای

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

 سیستم هایی مانند: پاندول معکوس- بازوی رباتیک دو و سه لینکی- گوی و میله- سیستم هواپیما، سیستم تهویه و



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

زبان برنامه نویسی سی شارپ, آموزش برنامه نویسی سی شارپ, یادگیری زبان برنامه نویسی, یادگیری برنامه نویسی سی شارپ, برنامه نویسی #C, برنامه نویسی سی شارپ, یادگیری زبان برنامه نویسی#C, آموزش برنامه نویسی #C, اصول زبان برنامه نویسی #C, کاربرد زبان برنامه نویسی#C, برنامه نویسی #C استاندارد, برنامه نویسی #C پیشرفته, زبان برنامه نویسی #C,

 زبان برنامه نویسی سی شارپ یکی از زبان های بسیار پرکاربرد می باشد. سادگی و کارایی بی نظیر زبان برنامه نویسی #C سبب محبوبیت آن در بین برنامه نویسان شده است.
آموزش کاربردی گرافیک با برنامه نویسی #C

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


با یک بررسی ساده مشخص می شود که .net یک چهارچوب بسیار جدید برای توسعه بسیاری از برنامه ها می باشد. این محیط بسیار ساده بوده و زبان برنامه نویسی c# یکی از اصلی ترین و شاید محبوب ترین زبان هایی است که در این محیط ایفای نقش می کند. حجم بسیار وسیعی از برنامه های تحت ویندوز با زبان برنامه نویسی c# نوشته شده اند. امروز قصد داریم این زبان را به صورت کاملا کاربردی توضیح دهیم.

اصول زبان برنامه نویسی c#

برای یادگیری زبان برنامه نویسی c# در ابتدا می بایست با فضای نام و یا name space آشنا شوید. پس از بررسی دقیق این فضا می بایست متغیرها به طور دقیق بررسی شود و به دنبال آن صحبت از ثابت خواهد بود. توجه نمایید که ثابت ها از دسته ابزارهای بسیار مهم و اساسی در برنامه نویسی c# هستند. عملگرهای ریاضی و شرطی نقش حیاتی در آموزش برنامه نویسی c# دارند و قطعا ساختارهای کنترلی پر تکرار نیز سبب می شود که شما دقیقتر نتیجه گیری کنید. آرایه ها به نوعی نقش ابزارهای کمکی برای این زبان را ایفا می کنند.

معرفی دستورات گرافیکی برنامه نویسی c#

در ابتدا می بایست سطوح دسترسی ترسیم شود و به دنبال آن سطوح مختصات با توجه به شرایط دکارتی کشیده شود. بررسی رویداد paint از طریق فرم های مختلف صورت می گیرد. می بایست متدهای Override به صورت دقیق انجام شود و شی های ghraphics نیز در محل دقیق خود قرار بگیرد.

در پنل گرافیکی برنامه نویسی c# ساختار color وجود دارد که در خصوص رنگ دهی به طور دقیق از سایه زنی های تیره و روشن استفاده می نماید. ساختار point سبب نقطه دهی و یا جانمایی دقیق هر شی شده و ساختار size به سایز دهی دقیق هر شی گرافیکی کمک می نماید. می بایست کار با brush به طور دقیق آموزش داده شود، این ابزار سبب می شود که بعدهای گرافیکی مختلف به طور دقیق طراحی شوند. عموما متدهای کلاس pen برای جزییات به کار می رود و شما می توانید از این ابزار به صورت روتین استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که کشیدن نقش های مختلف در محیط های گرافیکی با استفاده از زبان c# بسیار ساده و قابل قبول می باشد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


پیاده سازی مربع تو در تو

برای پیاده سازی پروژه های مختلف به زبان c# می بایست در ابتدا منطق برنامه به طور دقیق مشخص شود. به عنوان مثال برای پیاده سازی مربع های تودر تو نیاز به تعریف شی های مختلف بوده که قرار است نقش مربع را ایفا نمایند. به این ترتیب مربع ها در یک محیط به صورت تصادفی پخش می شوند و هر مربعی که به طور کامل مربع دیگر را پوشش دهد از دسته مربع های تودر تور محسوب می شود و یا به نوعی دارای هم پوشانی خواهد بود. برای یادگیری زبان برنامه نویسی c# می بایست در ابتدا از پروژه های کوچک شروع نمایید و سپس به سراغ کارهای بزرگ بروید. در این پروژه نیاز به متد براش به صورت کاملا دقیق بوده و حتی متدهای formHwnd نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت. گاه دیده می شود که مربع های تو در تو به وسیله متدهای بازگشتی نیز اعمال می شود.

پروژه سیاه و سفید کردن تصاویر

برای طراحی این پروژه استفاده پرتکرار از متد  fromImage صورت می پذیرد. این متد به تصویرسازی دقیق کمک می کند. در این پروژه در ابتدا می بایست نوع تصویر انتخاب شده وارد فرم های دقیقی شوده و تمامی پیکسل های ان به صورت قطعه بندی شده کدنویسی شود. استفاده از متدهای درست در این روش شما را به نتیجه نزدیکتر خواهد نمود. سپس با استفاده از مختصات مربوط به هر قسمت می بایست رنگ دانه های هر تصویر گرفته شده و تصاویر حالت بی رنگ به خود بگیرد. متد color از دسته ابزارهای اصلی این پروژه می باشد. دقت کنید که شکل ها می تواند به صورت نقطه نقطه نیز مورد بررسی قرار بگیرد. زبان c# این پروژه را به سادگی به مرحله اجرا می رساند. دقت کنید که در این پروژه قطعا می بایست کیفیت تصویر حفظ شود. پیاده سازی برنامه نویسی c# در محیط .net به این موضوع کمک شایانی می نماید.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


پیاده سازی بازی با زبان c#

در ابتدا به پیاده سازی بازی snake با زبان c# می پردازیم. این بازی می بایست با استفاده از متدهای کنترلی صورت پذیرد. در واقع کنترل ها می بایست از طریق صفحه کلید حرکت نماید و به این صورت شما می توانید کنترل دقیقی بر روی آن داشته باشید.

بازی بعدی که به زبان c# پیاده سازی شده است حرکت اجسام در محیط با دیواره های مختلف می باشد. در واقع اجسام می بایست در یک مسیر به دنبال هم حرکت نمایند و همینطور جسم هدف در برخورد با اشیا ناپدید شود. در نوع پیشرفه این بازی دیده شده است که برخورد اجسام با دیوارهای صفحه به طور دقیق بررسی می شود. برنامه نویسی c# پیشرفته اجازه داده است که این بازی به نوع برخورد اجسام به یکدیگر نیز ادامه دار باشد.

با توجه به بررسی های انجام شده مشخص شد که کاربرد زبان برنامه نویسی c# بسیار زیاد بوده و زبان برنامه نویسی c# استاندارد دارای یک سری قوانین مشخص می باش

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه های برنامه نویسی ,C++ ,C#, asp.net
ساخت پروژه های پاورپوینت و اکسل و پروژه های شبیه سازی
ترمیم ورنگی کردن عکس های قدیمی و افکت گذاری تصاویر (روتوش و انجام فتوشاپ با چاپ عکس تنها (6000) تومان 50 درصد ارزانتر از عکاسی ها)
چاپ تصاویر و عکس پرسنلی 4در3 با کمترین هزینه
(8 قطعه عکس 4در3 فقط ( تومان 3000) 50 درصد ارزانتر از عکاسی ها)
تدریس خصوصی کامپیوتر واینترنت

(آموزش دوره های ICDL(مهارت های هفت گانه))

 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

 

مشاوره,طراحی وب سایت,نصب و راه اندازی شبکه
و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری
مشاوره خرید سیستم کامپیوتری و قطعات سخت افزاری کامپیوتر
حل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری در منزل شما


نجام انواع پروژه های برنامه نویسی به زبان های c , c# c++ ,java و همچینن انجام کار های تایپی دانشجویی با قیمت مناسب
راه های تماس با ما

 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه های برنامه نویسی با c#.net 2008
قبول کلیه پروژه های برنامه نویسی کامپیوتر (نرم افزار) با زبان برنامه نویسی c#.net 2008

برنامه نویسی #C جز آن دسته از زبان‌های چند الگویی و منظم شده و مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شیءگرا و جز گرا است. این زبان در بستر دات نت است. بنیان‌گذار این زبان شرکت ماکروسافت بوده است. این نوع زبان برنامه نویسی جزئی از دات نت محسوب شد. در مراحل بعدی استانداردهای ECMA و ISOO را نیز شامل شد. برنامه نویسی سی شارپ جز ۴۴ زبان برنامه‌نویسی بوده است که در همه‌جا به‌وسیله ماکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود و جز زبان‌هایی است که از دات نت پشتیبانی می‌شود. زبان برنامه نویسی #C جز زبان‌های پرقدرت و سطح بالایی است که قادر بوده است توجه اکثر برنامه نویسان را به خود جلب کند.
برنامه نویسی #C

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


برنامه نویسی #C
نگاه کلی و گذرا به زبان برنامه نویسی #C

ساده بودن زبان برنامه نویسی #C و خاصیت شی گرایی و همچنین همه‌منظوره بودن و مدرن بودن آن بسیار قابل‌توجه است.

یکی از طراحان زبان برنامه‌نویسی دلفی به نام آندرس هجلزبرگ، سرپرستی تیم طراحان زبان برنامه نویسی سی شارپ را بر عهده داشت. زبان ذکرشده دستوری شیءگرا و مشابه ++C است. این زبان از زبان‌های جاوا و دلفی تاثیر گرفته است. نام ابتدایی این زبان COOL یعنی C like Object Oriented Languagee بود. در سال ۲۰۰۰، هنگامی‌که مایکروسافت پروژه را عمومی اعلام کرد، اسم این زبان را به سی شارپ تغییر داد.
هدف از طراحی زبان برنامه نویسی #C

ECMA استانداردی است که این اهداف طراحی را برای زبان برنامه نویسی #C برآورده می‌سازد. این زبان به دلیل مهم بودن موضوع نیرومندی و مداوم کار کردن برنامه‌نویس، دارای چک کننده رشته‌ها، مرزهای آرایه، مشخص کردن حالت‌هایی که متغیر مقدار اولیه داده نشده و قابلیت انتقال کدها و Garbage Collection پیش‌فرض و خودکار می‌باشد.

انتقال این زبان به‌خصوص برای برنامه نویسان c و c++ بسیار مهم است.

این زبان از بین‌المللی شدن پشتیبانی می‌کند و این امر بسیار مهم و غیرقابل‌انکار است.
کارایی زبان برنامه نویسی c#

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


زبان برنامه نویسی #C بیشتر به‌منظور نوشتن برنامه‌های سامانه‌های میزبان در نظر گرفته شده ‌است، این میزبان‌ها ممکن است سیستم‌عامل‌های پیچیده بسیار بزرگ و یا توابع اختصاصی بسیار کوچک باشند. پردازنده‌ها و سیستم‌های سخت‌افزاری مقرون و به‌صرفه برای این برنامه کافی است.
مدت زمان انجام پروژه سی شارپ آیسا

شما بعد از ارائه پیشنهاد زمانی برای انجام پروژه­های سی شارپ c# تیم آیسا با توجه به حجم پروژه و با مکاتبه با شما بر سر زمان نهایی به توافق خواهد رسید.

لیست قیمت برنامه نویسی
لیست قیمت برنامه نویسی
سئو و طراحی سایت در اصفهان
سئو و طراحی سایت در اصفهان
قیمت طراحی سایت در اصفهان
قیمت طراحی سایت در اصفهان
بهینه سازی و سئو در کرج

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


پربازدید ترین ها

    راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش هفتم: سیگنال های سطح سایت
    تاثیر دامنه بر سئو سایت
    CTR چیست و بر سئو چه تاثیری دارد؟
    راهنمای عوامل رتبه بندی گوگل – بخش نهم: لینک های خروجی
    طراحی وب سایت چیست؟
    نقش کلمات کلیدی در سئو سایت
    نقش متا تگ توضیحات در سئو سایت

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه های نرم افزاری با C#.Net و SQL SERver و Oracle
آمادگی جهت انجام کلیه پروژه های نرم
افزاری با C#.Net و SQL Server و oracle در محیط Windows , Windows Mobile و

آموزش Reflection در C#.NET

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


بسته ی جامع آموزش Reflection درC#.NET یکی از فاخرترین بسته های آموزشی گروه پرووید است که در این قسمت از وبسایت پرووید آن را با افتخار به شما عزیزان علاقه مند عرضه می کنیم.
رفلکشن (Reflection) چیست؟

بر اساس تعریف ویکی پدیا، در علوم کامپیوتر رفلکشن به معنی قابلیتی است که در آن یک برنامه ی کامپیوتری می تواند ساختار و رفتار خود را مشاهده و آن را تغییر دهد. شاید این تعریف برای شما کمی گنگ باشد اما دقت کنید که رفلکشن در سی شارپ دقیقاً به همین معناست. در واقع با استفاده از رفلکشن در سی شارپ می توان در زمان اجرا جزییات مربوط به برنامه را بررسی کرد و در صورت نیاز آن را تغییر داد.

نکته ی دیگر اینکه یادگیری و استفاده از رفلکشن در سی شارپ به هیچ وجه دشوار نیست. در واقع با سری آموزش های رفلکشن در سی شارپ که در وبسایت پرووید برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم به راحتی می توانید پس از اتمام دوره ی آموزشی با رفلکشن کار کنید و از قابلیت های آن لذت ببرید. نکته ی آخر اینکه در پایان آموزش رفلکشن در سی شارپ یک پروژه ی عملی را پیاده سازی می کنیم که در آن از این قابلیت برای بررسی و تغییر اطلاعات یک اسمبلی استفاده خواهیم کرد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


دانلود دموی بسته ی جامع آموزش Reflection در C#.NET

download demoعناوین مطالب بسته ی جامع آموزش Reflection در C#.NET

    معرفی Reflection در سی شارپ
    بررسی Property های کلاس Type
    انجام Reflection بر روی Field های یک کلاس
    انجام Reflection روی Property ها
    انجام Reflection بر روی متدها
    انجام Reflection بر روی Event ها
    انجام Reflection بر روی توابع سازنده ی Type ها
    انجام Reflection بر روی تمامی Member های یک Type
    انجام Reflection بر روی وراثت
    انجام Reflection بر روی Nested Type ها
    انجام Reflection بر روی Interface ها
    انجام Reflection بر روی اطلاعات وراثت
    انجام Reflection بر روی Enumeration ها
    انجام Reflection بر روی آرایه ها
    انجام Reflection بر روی Type های جنریک
    انجام Reflection بر روی متدهای جنریک
    انجام Reflection بر روی Assembly ها
    انجام Late Binding با Reflection
    خواندن از و نوشتن بر روی Propertyهای یک Type با Reflection
    خواندن از و نوشتن بر روی فیلدهای یک Type با Reflection
    اجرا کردن متدها از طریق Reflection
    انجام Reflection بر روی Attribute ها
    ایجاد Attribute ها و انجام Reflection بر روی آنها
    بدست آوردن لیست Assembly های لود شده در برنامه
    تشخیص Params بودن یک پارامتر
    بدست آوردن Namespace های یک اسمبلی با استفاده از Reflection و LINQ
    اجرای متدهای Overload شده
    انجام یک پروژه ی عملی با موضوع Reflection

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ام پروژه برنامه نویسی آماری با نرم افزار R

 

در انجام پروژه برنامه نویسی R با مشکل مواجه اید؟

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


اگر بدنبال یک تیم حرفه ای به منظور انجام پروژه به زبان برنامه نویسی R هستید…

انجام پروژه های برنامه نویسی R

تیم متخصص و حرفه ای آریا تهران، با تکیه بر سال ها تجربه در زمینه انجام پروژه های برنامه نویسی و همچنین تیم متخصص و حرفه ای برنامه نویس خود، آماده پذیرش انواع پروژه های دانشجویی و شرکتی برنامه نویسی به زبان R می باشد.

تیم پشتیبان پروژه آریا تهران، به شما تضمین می دهد، پروژه ای که از آریا تهران تحویل می گیرید، دارای سطح کیفی بالا می باشد، و با اطمینان کامل، مشکلی جهت ارائه نخواهد داشت.
فت سفارش پروژه و انجام پروژه برنامه نویسی R، توسط تیم کارشناس و با سابقه برنامه نویسی صورت می گیرد و تعهد به انجام کار و مسئولیت پذیری در تحویل به موقع پروژه، از فاکتور های اصلی وظایف ما می باشد.

 
قیمت انجام پروژه برنامه نویسی R

قیمت پروژه R

هزینه انجام پروژه برنامه نویسی R، با توجه به فاکتورهای مختلفی، متغیر می باشد، مثل سختی پروژه و زمانی که صرف تهیه آن می شود، از این روی هیچگاه نمی توان یک قیمت ثابت جهت انجام پروژه برنامه نویسی R، ارائه داد، و ابتدا باید ابعاد مختلف فرآیند انجام و تحویل پروژه بررسی و سپس یک قیمت عادلانه و منصافه داده شود.
در زمینه هزینه انجام پروژه R

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



همچنین لازم به ذکر است، تیم پروژه آریا تهران، برای دانشجویان عزیز  تخفیف ویژه در نظر می گیرد.

تخفیف انجام پروژه برنامه نویسی دانشجویی


شما نیز می توانید با اطمینان پروژه های برنامه نویسی با نرم افزار R، را به ما بسپارید، و با پرداخت هزینه مناسب، پروژه خود را تحویل بگیرید.
چگونه پروژه برنامه نویسی R سفارش بدهم؟

سفارش پروژه برنامه نویسی R

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


جهت مشاوره انجام پروژه برنامه نویسی R و دریافت راهنمایی از متخصصین در زمینه برنامه نویسی به زبان R، همچنین سفارش پروژه برنامه نویسی R، و ارسال جزییات پروژه می توانید با کارشناسان تیم پروژه آریا تهران تماس بگیرید.

تیم پروژه آریا تهران، پس از دریافت و بررسی مستندات و پیشنهادات شما برای تهیه پروژه، در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت اقدام به انجام پروژه می نماید.
درباره زبان برنامه نویسی و نرم افزار R

زبان برنامه نویسی Rیکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی، جهت انجام پروژه های محاسبات آماری و تحلیل داده، زبان برنامه نویسی R می باشد، که بر اساس زبان های S و Skim پیاده سازی شده و به صورت رایگان برای سیستم عامل های ویندوز، مک و انواع توزیع های لینوکس قابل دسترس می باشد.

اگرچه از نرم افزار R بیشتر در محاسبات آماری استفاده می شود، ولی در انواع محاسبات ماتریسی نیز  همپای نرم افزار هایی مثل متلب می باشد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


همچنین نرم افزار R دارای ابزارهای بسیار قدرت مند برای رسم نمودرا ها و اشکال گرافیکی می باشد.

  کنید.



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

توضیحات "فیلم آموزش پایه برنامه نویسی c# مقدماتی همراه با اجرا پروژه" :

در این دوره آموزش پایه سی شارپ برای شروع برنامه نوسی c# تهیه شده است در این دوره چند پروژه برای یادگیری بهتر انجام می شود.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


در این دوره آموزشی به صورت پروژه محور به بررسی زبان C# می پردازیم در این دوره سعی شده از آموزش مباحث غیر ضروری که در برنامه نویسی کابرد چندانی ندارند جلوگیری شود و تنها مباحث مهم و پر استفاده این زبان در سطح مقدماتی گفته شود.

در چند قسمت نهایی این دوره چندین پروژه کوچک مانند (ساخت ماشین حساب معمولی )به انجام رسیده است.

در این دوره آموزشی به بررسی مباحث زیر می پردازید:

• معرفی زبان C# و کاربردها
• آموزش متغیرها در زبان برنامه نویسی C#
• آموزش عملیات ریاضی در سی شارپ
• آموزش دستورات شرطی
• آموزش حلقه ها
• آموزش آرایه ها در زبان سی شارپ
• معرفی فرم ها
• آموزش ساخت پروژه در ویندوز فرم
• آموزش ایجاد فرم ثبت نام و ورود
• انجام پروژه ساخت ماشین حساب
• انجام پروژه ساخت گالری عکس

توجه: با اطمینان دوره آموزشی "فیلم آموزش پایه برنامه نویسی c# مقدماتی همراه با اجرا پروژه" را بخرید در صورتی که این آموزش مطابق با اطلاعات آن نبود و شما از خرید راضی نبودید، بازگشت وجه انجام می شود.

توجه: پس از خرید و ورود به "فیلم آموزش پایه برنامه نویسی c# مقدماتی همراه با اجرا پروژه" فیلم های آموزشی را می توانید مشاهده یا دانلود کنید.

توجه: قبل از شرکت در دوره آموزشی شما می توانید پیش نمایش و ۲ قسمت آموزشی از ۱۴ قسمت را رایگان مشاهده کنید.(آموزش هایی که در سمت راست آن ها قفل باز است قبل از ورود در آموزش قابل مشاهده است)
پیش نیازهای فیلم آموزش پایه برنامه نویسی c# مقدماتی همراه با اجرا پروژه :

این دوره به هیچ پیش نیاز جز توانایی کار با ویندوز و نصب برنامه را ندارد.
هدف گذاری دوره آموزشی :

این دوره آشنایی افراد با نحوه برنامه نویسی است.
برای چه کسی مفید است ؟

برای کسانی که تا به حال برناهم نویسی نکرده و قصد دارند برنامه نویسی را شروع کنند.
ابزارهای مورد نیاز :

نرم افزار visual studio ترجیحا 2015 ، میتوانید از نسخه 2013  و 2012

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



معرفی زبان سی شارپ و مبحاث یادگیری

توضیحات

شروع کدنویسی

توضیحات
۳
متغیر ها در سی شارپ
۰۰:۰۸:۴۶
توضیحات

عملیات ریاضی در سی شارپ

توضیحات

دستور شرطی if

توضیحات
۶
حلقه for

توضیحات

دستور switch (سوییچ)

توضیحات

حلقه while (وایل)

توضیحات

آرایه در سی شارپ

توضیحات

صدای beep و ساخت پروژه ویندوز فرم

هنگامی که با Java و در محیط Eclipse و Android Studio برای Android برنامه نویسی می کنید مثل من برای Visual Studio و زبان C#‎ دل تان تنگ خواهد شد! چرا که بسیاری از امکاناتی که ما در ویژوال استودیو و زبان سی شارپ در اختیار داشتیم در آنجا وجود ندارد.

اما دلتنگی دیگر دلیلی ندارد. با وجود ابزارهای Xamarin for Android می توانید در همان محیط دوست داشتنی Visual Studio و زبان محبوب C#‎ برای آندروئید برنامه نویسی کنید!

در بسیاری از پروژه های موبایل که من به عنوان یک برنامه نویس با آنها درگیر بودم نیازها و توقعاتی که به عنوان یک برنامه نویس دات نت و سی شارپ داشتم توسط زبان جاوا برآورده نمی شد. مثلا امکانات تبادل اطلاعات با شبکه در جاوا و یا تبادل اطلاعات با وب سرویس ها یا خیلی محدود بود و یا خیلی پر دردسر. خلاصه خیلی از امکانات مورد نیازم را را در جاوا نیافتم. در حالی که انجام همان کار با زبان سی شارپ در Xamarin با چند کلیک قابل انجام بود.

به عنوان یک برنامه نویس دارای 25 سال سابقه کاری توصیه می کنم اگر از قبل برنامه نویس سی شارپ و ساکن محیط ویژوال استودیو هستید و میخواهید پروژه ای را برای گوشی ها و دیگر دستگاه های اندروئیدی انجام دهید به هیچ وجه سراغ دیگر محیط های توسعه اندروئید به غیر از Xamarin for Android نروید، چون عمر عزیزتان را تلف خواهید کرد.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


نکته: جهت تفهیم بهتر مطالب این دوره، از اواسط دوره تدریس بر اساس یک پروژه عملی Mobile App صورت خواهد گرفت.
مطالب مهم این دوره

گوشه ای از مطالبی که در طی این دوره آموزشی خواهید آموخت عبارتند از:

    آشنایی با آناتومی یک برنامه اندروئید و ساختار Xamarin.Android
    آشنایی با روش راه اندازی محیط برنامه نویسی مورد نیاز
    آشنایی با مفاهیم Intent, Service, Layout, Activity و ...
    آشنایی با رویه های ساخت رابط کاربری
    آشنایی با ListView و Adapeter
    اعمال تغییرات لازم برای Orientation-Aware کردن برنامه
    طراحی رابط کاربری برنامه برای Screen Size های مختلف
    ایجاد مکانیسم های نگهداری داده ها و کار با دیتابیس ها
    افزودن قابلیت کار با GPS به برنامه
    افزودن امکان کار با Camera و ثبت تصاویر به برنامه
    آشنایی با روش منتشر کردن برنامه به  App Store


پیش نیازها

آشنایی با زبان برنامه نویسی C#‎

نحوه ثبت نام

برای ثبت نام می توانید مبلغ شهریه را به صورت کامل و یا بخشی از آن (پیش پرداخت) به صورت آنلاین، واریز به حساب بانکی و یا کارت به کارت پرداخت کنید.

کل مبلغ شهریه میبایست در اولین جلسه تشکیل کلاس تسویه شود.

پرداخت آنلاین با کلیه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب و با داشتن رمز دوم کارت، و CVV2 قابل انجام است.

در صورت واریز مبلغ به صورت کارت به کارت (از طریق عابر بانک) یا واریز به حساب بانکی میبایست جزئیات پرداخت را در بخش دوره های ثبت نام شده شما و انتخاب گزینه پرداخت شهریه ثبت کنید، در غیر این صورت پرداخت فوق از شهریه شما کسر نخواهد شد.

سرفصل های این دوره به شرح زیر است:

    آناتومی یک برنامه اندروئید
        آشنایی با سکوی اندروئید
            ورژن های اندروئید
            هسته لینوکس
            کتابخانه های Native
            Android Runtime
        Application Framework
            لایه Application
        اجزاء سازنده یک برنامه اندروئید
            پکیج های اندروئید (apk)
            فایل Manifest
            Activity ها
                چرخه حیات یک Avtivity
                رویدادهای یک Activity
            Fragment ها

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

                چرخه حیات Fragment

            سرویس ها
            Content Provider ها
            Broadcast Receiver ها
            View ها و ViewGroup ها
            ایجاد View ها به صورت تعریفی در مقابل ایجاد از طریق برنامه
            Widget های رابط کاربری
            Layout های رایج
            Adapter Layout ها
            XML Layout ها
                Element ها و نام های Attribute ها
                View ها و شناسه های Layout
            استفاده از Layout ها در Activity ها
            Intent ها
            Resource ها
            فایل R.java
    ساختار Xamarin.Android
        شروع کار با Xamarin
        چرا از Xamarin.Anroid استفاده کنیم؟
            مزایای Xamarin.Android
        Mono چیست؟
        استفاده از Mono و Dalvik در کنار هم
            Java Native Interface
            Peer Object ها
            پکیج کردن Xamarin.Android
        طراحی Android Binding ها
            مفاهیم طراحی
            Property های #C
            Delegate ها
            Constants To Enumerations
        محیط های توسعه
            Xamarin Studio
            Xamarin for Visual Studio
            مقایسه IDE ها
            سازگاری
    ایجاد پروژه پایه این دوره آموزشی
        ایجاد برنامه
        نصب Xamarin.Android
        نصب Platform ها و ابزارها
        نصب Extra ها
        ایجاد Virtual Device ها
        تسریع Emulator
            استفاده از Xamarin Android Player
            Genymotion
        بررسی گزینه های پروژه
            آشنایی با ساختار پروژه
        Layout Designer
            آشنایی با نحوه کار Designer
            آشنایی با چینش Document و Property ها
            Toolbox
            تنظیم Target Framework
        تنظیم Icon برنامه و نام پکیج
       

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

Launcher Activity

        اجرا و Debug کردن App
        Debug کردن بر روی یک دستگاه اندروئیدی
            فعال کردن USB Debugging
            نصب USB Driver
            اجرا کردن بر روی Device
            پشت صحنه
        فایل AdroidManifest.xml
    افزودن یک ListView
        ایجاد Layout برنامه
        ایجاد Activity
        ایجاد Layout مربوط به Row ها
            افزودن یک RelativeLayout
            افزودن ImageView
            افزودن یک LinearLayout
            افزودن TextView های نام و آدرس
            افزودن TexView مسافت
        افزودن Entity Class به برنامه
        پرکردن ListView
        ایجاد ListAdapter
            ایجاد یک Constructor
            افزودن پراپرتی Count
            افزودن متد GetItemId
            افزودن متد Index Getter
            افزودن متد GetView
            Reuse کردن View های ردیف ها
        پر کردن Row View ها
            پر کردن تصویر کوچک در لیست
                استفاده از UrlImageViewHelper
                افزودن دسترسی Internet
        استفاده از ListViewAdapter
        بکار بردن Web Service ها
            آشنایی با وب سرویس ها
            نصب وب سرویس مورد نیاز برنامه
            بکار بردن وب سرویس های REST به صورت Asynchronous (غیرمتقارن)
            ایجاد کلاس وب سرویس
            برنامه نویسی Asynchronous (غیرمتقارن) با استفاده از async و await
            Serialize کردن و Deserialize کردن با استفاده از Json.Net
            به روزرسانی Activity برنامه
        افزودن Action به ActionBar
        تعریف کردن فایل

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

XML Menu

        تنظیم منو در OnCreateOptionsMenu
        پاسخ دهی به انتخاب در OnOptionsItemSelected
        پاسخ دهی به رویداد کلیک ListView
        آمادگی کارکرد در شرایط عدم دسترسی به شبکه
        Toast
    افزودن یک Detail View
        ایجاد  Detail Layout
            آشنایی با ScrollView
            استفاده از TableLayout Manager
            کار کردن با EditText
        افزودن Navigation به Detail Activity
            انجام پیمایش هنگام کلیک بر روی یک آیتم در لیست
        دریافت داده ها توسط Detail Activity
            متصل کردن متغیرها به کنترل ها
        پر کردن User Interface Widget ها
        افزودن عملیات Save و Delete
            غیرفعال کردن عملیات Delete
        افزودن عملیات Save و Delete به وب سرویس
            بکار بردن وب سرویس برای افزودن یا به روزرسانی یک آیتم
            افزودن متد CreateOrUpdateAsync به وب سرویس
            بکار بردن وب سرویس برای حذف یک آیتم
            افزودن متد DeleteAsync به وب سرویس
        ایجاد متد Save در برنامه
        ایجاد متد Delete در برنامه
        افزودن Validation (اعتبارسنجی)
            استفاده از پراپرتی Error
            افزودن یک دیالوگ تایید برای حذف
        به روزرسانی List Activity
    اعمال تغییرات لازم برای Orientation-Aware کردن برنامه
        رفتار اندروئید در قابل تغییرات پیکربندی
        قفل کردن گرایش نمایش برنامه
        درخواست کردن یک گرایش به از طریق کد
        Save کردن حالت Activity در هنگام تغییرات پیکربندی
            Save کردن State به صورت دستی
            بازیابی Position آیتم انتخاب شده در List
        ایجاد Layout های Orientation-Aware
        مدیریت رفتار Orientation از طریق کد
    طراحی رابط کاربری برنامه برای Screen Size های مختلف
        آشنایی با تبلت های اندروئیدی
        ایجاد یک Emulator تبلت
        آشنایی با Fragment ها
            ایجاد یک Fragment جدید

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

        سازگار کردن برنامه با تبلت های اندروئیدی

        ایجاد Fragment برای نمایش Detail ها
            ایجاد Layout برای DetailsFragment
            ایجاد DetailsFragment
            کار کردن با عملیات Save و Delete
            افزودن DetailsFragment به DetailActivity
                دستکاری کردن Layout مربوط به DetailsActivity
                Refactor کردن DetailActivity برای افزودن DetailFragment
            استفاده از List Fragment برای نمایش لیست
                آشنایی با ListFragment
                ایجاد Layout برای ListFragment
                ایجاد Fragment برای نمایش لیست آیتم ها
                افزودن ListFragment به ListActivity
                    دستکاری کردن Layout مربوط به ListActivity
                    افزودن ListFragment به ListActivity
            ایجاد یک Layout چند پنلی برای تبلت ها
            به روز رسانی برنامه برای پشتیانی Multi-Pane Split Layout
            کار کردن با DialogFragment
            Fragment های مناسب برای دستگاه های اندروئیدی قدیمی
            پاسخ دهی به تغییرات پیکربندی در Fragment ها
    ایجاد مکانیسم های نگهداری داده ها
        نگهداری داده ها در اندروئید
            Shared Preference
            استفاده از دیتابیس SQLite.net
        استفاده از کامپوننت SQLite.net ORM
            استفاده از Attribute ها برای علامت گذاری برنامه برای نگهداری داده ها
            افزودن یک کلاس Database Helper
                ایجاد و به روزرسانی رکوردها
                خواندن جزئیات آیتم ها از دیتابیس
                حذف داده های آیتم ها از دیتابیس
            افزودن قابلیت Caching به برنامه
    افزودن قابلیت کار با GPS به برنامه
        کار کردن با سرویس های GPS
            تنظیم کردن دسترسی های مورد نیاز برنامه
            تنظیم کردن Emulator
            کار کردن با یک Instance از LocationManager
        درخواست کردن دریافت اطلاعیه هنگام تغییرات مختصات جغرافیایی
            پیاده سازی ILocationListener
        افزودن سرویس های GPS به برنامه
            افزودن Location Servie ها به لیست آیتم ها
            افزودن Location Servie ها به صفحه جزئیات آیتم ها
                به روز رسانی رابط کاربری
                افزودن کد
            ایجاد Location Data برای تست
            گرفتن آدرس یک Location
            اطلاع رسانی به کاربر

 

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

        افزودن یکپارچگی با نقشه

            رفتن به برنامه نقشه
            چک کردن برنامه های ثبت شده برای نقشه
    افزودن امکان کار با Camera به برنامه
        انتخاب یکی از روش های یکپارچگی
        دسترسی ها و امکانات
        پیکربندی کردن Emulator
        توسعه دادن سرویس داده ها
            افزودن متد GetFileName
            افزودن متد GetImage
            افزودن متد DeleteImage
        ثبت یک تصویر از طریق DetailFragment
            افزودن عناصر رابط کاربری
            افزودن Camera Intent
            چک کردن برنامه های ثبت شده Camera
            ارائه دادن اطلاعات اضافی به Intent
                ارائه دادن نام فایل و Location
                ارائه دادن محدودیت Size
            استارت کردن Intent
            کامل کردن متد NewPhotoClicked
            پردازش کردن نتیجه Intent
        آپلود کردن تصویر با استفاده از Http Multipart
    منتشر کردن برنامه به  App Store
        آماده کردن برنامه برای انتشار
            غیرفعال کردن حالت Debug
            پیکربندی کردن گزینه های Linking
                اثرات جانبی Linking
            انتخاب کردن Supported ABI ها
            بررسی صحت Package Name, Icon، و ورژن برنامه
                Package Name
                نام و Icon برنامه
                رویه ورژن گذاری برنامه
            مرور User Permission ها
        منتشر کردن یک Signed APK برای آپلود کردن
            Android Keystore ها
            Publish کردن از طریق Xamarin.Android
            Republish کردن App
        روش های مختلف توزیع برنامه
            انتشار از طریق وب سایت خودتان و یا از طریق ایمیل
            Publish کردن بر روی Google Play
            انتشار بر روی کافه بازار و امثال آن

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

فروشگاه آنلاین کتاب
جزئیات     این برنامه یک وب سایت داینامیک جهت فروش آنلاین کتاب می باشد .قسمت های مختلف این برنامه شامل موضوعات ، کتابها ، سبد خرید ، سفارش کتاب ، عضویت و دارای بخش مدیریت می باشد.
   

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

فروشگاه مجازی قطعات کامپیوتر
جزئیات     این سایت یک فروشگاه مجازی فروش کامپیوتر ، قطعات کامپیوتر و یا لپ تاپ می باشد. وب سایت دارای دو قسمت می باشد . یک قسمت مختص مدیر سیستم می باشد و قسمت دیگر مختص بازدید کنندگان و یا اعضاء سایت می باشد .
   
فروشگاه آنلاین لوازم خانگی
جزئیات     این برنامه یک وب سایت فروش لوازم خانگی به صورت آنلاین می باشد که امکانات عضویت ، خرید یا سفارش کالا ، سبد خرید و .. را دارا می باشد.
   
فروشگاه آنلاین کالاهای هنری
جزئیات     این سایت یک فروشگاه مجازی جهت فروش کالاهای هنری می باشد ، ظاهر زیبای سایت و امکانات متنوعی از قبیل فروش آنلاین ، مزایده ، گالری و .. از امکانات این وب سایت می باشد.
   
فروشگاه آنلاین شهروند
جزئیات     این پروژه یک وب سایت جهت فروش آنلاین کالاهای فروشگاهی مانند فروشگاه شهروند یا هر فروشگاه مشابه به آن می باشد.
   
فروشگاه مجازی گوشی موبایل
جزئیات     این پروژه یک فروشگاه مجازی برای فروش گوشی های موبایل می باشد ، از امکانات این وب سایت می تواند به امکانات بخش مدیریت سایت و همچنین امکان خرید آنلاین گوشی توسط اعضاء اشاره کرد.
   
وب سایت کتابخانه آنلاین ( مجازی )
جزئیات     این وب سایت یک سیستم کتابخانه مجازی و آنلاین می باشد که کلیه امکانات یک کتابخانه واقعی را دارا می باشد . امکاناتی از قبیل جستجوی کتاب ، امانت کتاب ، رزرو کتاب و ...
   
کتابخانه مجازی ( دانلود کتاب )
جزئیات     این پروژه یک کتابخانه مجازی با امکانات عضویت در سایت ، جستجوی کتاب ، دانلود کتاب و بخش مدیریت شامل تعریف کتاب ها و .. می باشد
   
وب سایت خبری
جزئیات     این پروژه یک وب سایت خبری می باشد . امکان ارسال اخبار توسط مدیر سایت و اعضاء مجاز در بخش مدیریت انجام می شود و اخبار بر اساس موضوع خبر قابل مشاهده می باشد.
   

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

سایت آزمون آنلاین
جزئیات     این برنامه یک سیستم تحت وب می باشد که امکان آزمون گیری را برای اعضاء و یا دانشجویان امکانپذیر می کند. آزمون در این سایت به دو صورت آزمونهای آزمایشی و آزمونهای هماهنگ می باشد.
   
سایت دانشگاه مجازی
جزئیات     این سیستم یک دانشگاه مجازی را پیاده سازی می کند ، کلیه عملیات در این سایت از عضویت تا انتخاب واحد ، مشاهده مطالب درسی و آزمون و ارائه کارنامه به صورت آنلاین انجام می شود .
   
وب سایت کاریابی
جزئیات     این پروژه یک وب سابت جهت ثبت اطلاعات رزومه متقاضیان کار و کارفرمایان و جستجو در این زمینه می باشد.
   
سایت آژانس هواپیمایی ( رزرو بلیط )
جزئیات     این وب سایت به عنوان یک سایت آژانس مسافرتی جهت رزرو بلیط هواپیما کاربرد دارد . یک شخص پس از عضویت در سایت می تواند پس از جستجوی مبدا مورد نظر خود بلیط خود را رزرو نماید.
   
سایت آژانس مسافرتی
جزئیات     این پروژه یک سایت آژانس مسافرتی می باشد . در این سایت مدیر می تواند انواع تورها را تعریف کرده و افراد پس از عضویت در سایت می توانند نسبت به رزرو تور اقدام نمایند.
   
وب سایت رزرو بلیط قطار
جزئیات     این پروژه یک وب سایت جهت رزرو بلیط قطار به صورت آنلاین می باشد . افراد می توانند پس از عضویت در سایت و جستجو بر اساس مبداء و مقصد مورد نظر بلیط خود را رزرو نمایند.
   
سایت رزرواسیون تور
جزئیات     این پروژه یک وب سایت جهت رزور آنلاین تور می باشد و دارای امکاناتی از قبیل عضویت در سایت ، جستجوی تور ، رزرو تور ، انصراف تور و .. می باشد.
   
فروشگاه آنلاین داروخانه
جزئیات     این برنامه یک سیستم تحت وب می باشد که می تواند به عنوان یک داروخانه آنلاین جهت فروش دارو استفاده شود . این برنامه دارای دو قسمت مدیر سایت و اعضاء می باشد.
   

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

فروشگاه آنلاین لوازم چشم پزشکی
جزئیات     این پروژه به عنوان یک فروشگاه مجازی لوازم چشم پزشکی می تواند مورد استفاده قرار گیرد که دارای دو قسمت کاربر و مدیریت سایت می باشد.
   
پروژه رستوران اینترنتی ( آنلاین )
جزئیات     این پروژه یک وب سایت رستوران می باشد که بازدیدکنندگان می توانند پس از جستجو ، غذاهای مورد نظر خود را سفارش دهد ، این سایت شامل دو بخش مدیریت سایت و بازدیدکنندگان می باشد.
   
وب سایت نیازمندیها
جزئیات     این پروژه یک وب سایت در زمینه درج آگهی و نیازمندیها مشابه سایت هایی از قبیل ایستگاه یا نیاز روز می باشد.
   
وب سایت مشاوره آنلاین پزشکی
جزئیات     این وب سایت یک پروژه تحت وب می باشد که به بازدید کنندگان امکان تشخیص بیماری از روی علائم انتخاب شده توسط بیمار را می دهد.
   
وب سایت آموزش آشپزی
جزئیات     این پروژه یک وب سایت در زمینه آموزش آشپزی می باشد که مدیر سایت می تواند آموزش های تهیه و پخت انواع غذاها را به صورت داینامیک تعریف کند و بازدیدکنندگان امکان مشاهده این موارد را داشته باشند .
   
وب سایت رستوران یاب
جزئیات     این وب سایت یک سیستم آنلاین جستجو و مشاهده انواع رستوران ها (فست فود ، سنتی و ... ) می باشد.
   

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

وب سایت لیزینگ خودرو
جزئیات     این پروژه یک وب سایت جهت فروش آنلاین خودرو به صورت لیزینگ می باشد که بازدیدکنندگان پس از عضویت در سایت امکان سفارش خودرو مورد نظر را دارند.
   
وب سایت فروش بلیط مسابقات ورزشی
جزئیات     این وب سایت یک پروژه تحت وب می باشد که در آن افراد بعد از عضویت در سایت می توانند نسبت به خرید بلیط مسابقات ورزشی اقدام نمایند ، پرداخت هزینه بلیط در این سایت به دو روش آنلاین و غیرآنلاین می باشد
   

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

وب سایت رزرو آنلاین بلیط سینما
جزئیات     این پروژه یک وب سایت جهت رزرو آنلاین بلیط سینما می باشد ، بازدیدکنندگان می توانند پس از عضویت در سایت و مشاهده فیلم های در حال اکران نسبت به رزرو فیلم مورد نظر و پرداخت هزینه بلیط اقدام نمایند



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه های برنامه نویسی
نویسیC#،اندروید،برنامه نویسی،پایتون،جاوا،لینوکس

انجام پروژه های دانشجویی در زمینه برنامه نویسی جاوا، C تحت پلتفرم های ویندوز ، لینوکس، اندروید. انجام پروژه های برنامه نویسی تحت وب، طراحی قالب و توسعه وب سایت

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

برنامه نویسی تحت وب با ASP.Net و C#.Net به همراه پروژه کاربردی
   
این دوره که به صورت کاملا کاربردی و عملی می باشد تمامی مطالب مورد نیاز در برنامه نویسی تحت وب ( ASP.Net - C#.Net ) و همچنین کار با بانک اطلاعاتی SQL Server به صورت تئوری و عملی مطرح و پیاده سازی می شود. دانشجویان در طول دوره یک پروژه را به عنوان پروژه عملی انتخاب کرده و تا پایان دوره با توجه به مطالب و نکات آموزشی پیاده سازی می نمایند ، همچنین چندین جلسه پایان دوره مربوط به کار بر روی پروژه و رفع اشکال و بیان نکات کلیدی می باشد. افرادی که این دوره را انتخاب می کنند نیاز به گذراندن دوره C#.Net به صورت جداگانه ندارند و کلیه مباحث مورد نیاز در این دوره آموزش داده خواهد شد.
  
برنامه نویسی تحت ویندوز با C#.Net
   
در این دوره دانشجو با مفاهیم برنامه نویسی شی ء گرا و برنامه نویسی تحت سی شارپ آشنا شده ، نحوه اتصال پروژه های سی شارپ به بانک های اطلاعاتی را به صورت کاملا حرفه ای و کاربردی فرا خواهد گرفت. این دوره نیز همانند سایر دوره ها به صورت کاربردی و انجام یک پروژه عملی می باشد که در طی دوره با فراگیری مفاهیم C#.Net تکمیل می شود ، چندین جلسه پایان دوره مربوط به کار بر روی پروژه و رفع اشکال و بیان نکات کلیدی می باشد.
   


 چه   
       
اصول برنامه نویسی Net.
   

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

این دوره مناسب افرادی می باشد که تاکنون تجربه برنامه نویسی زبانهای شی ء گرا را نداشته و یا حتی تاکنون برنامه نویسی نکرده اند . در طول این دوره دانشجو با مفاهیم اولیه برنامه نویسی شیءگرا آشنا شده و در پایان دوره توانایی طراحی و پیاده سازی یک نرم افزار ساده تحت سی شارپ را دارا خواهند شد. کلیه مباحث این دوره همراه با تمرین های کاربردی و مثال های متنوع می باشد.
   
طول دوره : 24 ساعت    
هزینه دوره : 220,000 تومان
زمان :  چهارشنبه ها ساعت 17 الی 20 ، شروع از 23 تیرماه
   
       
SQL Server 2014
   
در دوره آموزشی SQL Server 2008R2 دانشجو به صورت پایه ای مباحث مربوط به پایگاه داده ، مفاهیم نرمال سازی ، اصول طراحی دیتابیس ، نصب SQL Server ، پشتیبان گیری ، بازیابی و آشنایی و کار با دستورات SQL و Store procedure ، توابع SQL ، امنیت در SQl Server و سایر نکاتی که یک برنامه نویس و طراح دیتابیس به آنها نیازمند است را فراخواهد گرفت ، همچنین در پایان دوره دیتابیس چندین سیستم نرم افزاری به صورت عملی طراحی و توسط دانشجویان پیاده سازی خواهد شد .
   

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

از زبان برنامه نویسی برای دادن دستور انجام کار خاصی به کامپیوتر استفاده می شود. زبان برنامه نویسی مانند زبان محاوره از کلمات معنی دار، گرامر، فرمول ها و قوانین خاص تشکیل شده که برای ساختن جملات و مفاهیم معنادار باید از آن قوانین پیروی کرد.
زبان های برنامه نویسی متعددی وجود دارند. برخلاف زبان انسان ها، زبان های برنامه نویسی کامپیوتر بسته به اهداف یا نقش هایی که ایفا می کنند، طبقه بندی می شوند.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


Capture تاپ سئو

سخت افزار عبارتند از مجموعه قطعاتی که دستور را از زبان برنامه نویسی دریافت می کنند. برخی زبان های برنامه نویسی برای بخش (سخت افزاری) خاصی تعبیه شده اند و یا محیط خاصی را هدف دستورات خود قرار می دهند. چنین محیطی از سیستم عامل خاصی استفاده می کند که از یک وسیله (مثل موبایل) به وسیله ی دیگر (کامپیوتر) قابل انتقال نمی باشد. برخی زبان های برنامه نویسی هم بخش یا قطعه ی خاصی را هدف نمی گیرند.
برخی زبان ها برای رفع یک مسئله ی خاص طراحی شده اند و توانایی انجام وظایف معمول (زبان های دیگر) را ندارند. برای مثال، زبان هایی وجود دارند که فقط قادر به نشان دادن محتویات وب هستند و از آن ها نمی توان برای انجام محاسبات ریاضی و هندسی بهره گرفت. برخی برنامه ها طوری تعبیه شده اند که تنها با مقدارهای (value) خاصی مثل (true یا false) کار می کنند. تعدادی زبان برنامه نویسی هم داریم که به حل تمام مسائل می پردازند.

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

C# از آن دسته زبان هایی است که علاوه بر اجرای دستورات، به حل مسائل نیز می پردازد. این زبان بر روی تمام سیستم عامل ها از جمله ویندوز قابل اجرا است. C# از جمله زبان هایی است که در Microsoft.NET Framework به کار می رود. Microsoft.NET Framework کتابخانه ای از اشیاء است که به کمک آن می توان در کامپیوتر چیزهایی را به وجود آورد یا ترسیم کرد.

پروژه ی کامپیوتری عبارتند از گروهی فایل و شئ که دستورهای مورد نظر را برای انجام عملکرد های معین  تعبیه می کند. پروژه ی C# متشکل از چند فایل است که دستورهای برنامه را دربردارند. یک پروژه ی ساده ی C# دربردارنده ی یک فایل است که تمام دستورات مورد نیاز برنامه را حمل می کند. این در حالی است که پروژه های ی پیشرفته C# حاوی بیش از یک فایل است.
مقدمه

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه های دانشجویی کامپیوتر
انجام پروژه های برنامه نویسی با fortran
قبول کلیه پروژه های برنامه نویسی عمران ومکانیک با زبان برنامه نویسی fortran

 برای درخواست انجام پروژه درخواست خود را به آدرس الکترو

 پروژه صندوق قرض الحسنه سی شارپوژه های رشته کامپیوتر, پروژه های سی شارپ (C# Project) 0 160
fund

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


در این پست یکی از پروژه های سی شارپ را برای شما آماده نمودیم که کاربرد آن زیاد می باشد . این پروژه برای مدیریت و حسابداری داده های مربوط به صندوق قرض الحسنه مورد استفاده قرار می گیرد. این پروژه با استفاده از زبان سی شارپ برنامه نویسی شده …

پروژه خواندن از اکسل و ذخیره در sql server در سی شارپ

پروژه های رشته کامپیوتر, پروژه های سی شارپ (C# Project) 2 348

ویرایش گرید ویو

با درخواست برخی از کاربران سایت ، امروز یکی از پروژه های ساده اما پرکاربرد از سری پروژه های سی شارپ را برای شما آماده کردیم که به راحتی می توانید از آن در پروژه ها و برنامه های خود استفاده کنید. در این پروژه که به زبان سی شارپ …
ادامه نوشته »

پروژه ثبت ورودی و خروجی کارخانه آسفالت با سی شارپ

وژه های رشته کامپیوتر, پروژه های سی شارپ (C# Project) 0 537
asphalt-project

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


در این پست پروژه ای از سری پروژه های سی شارپ آماده شده که توسط این پروژه می توانید مصالحی که برای تولید آسفالت به کارخانه حمل می شود و همچنین مقدار آسفالت تولیدی بوسیله این مصالح را در آن ثبت نموده و گزارشات مورد نظر را دریافت نمایید. در …
طراحی و مدل سازی قطعات یک دستگاه با استفاده از نرم افزار MECHANICAL DESKTOP

یان نامه, پایان نامه های رشته مکانیک 0 542
مدل سازی

در این پست پایان نامه ای  تحت عنوان طراحی و مدل سازی قطعات یک دستگاه با استفاده ازنرم افزار MECHANICAL DESKTOP برای شما آماده شده است. این پایان نامه به صورت ورد می باشد که می توانید ویرایش های مورد نظر را در آن اعمال نمایید. درابتدا مقدمه ای ازنرم …
ا
پایان نامه مشاوره دانش آموزان
 نامه های مشاوره و روانشناسی
مشاوره دانش آموزان

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com


امروزه مشکلات انسانی پیچیده تر و دشوارتر گردیده و طبعاً متخصصینی را می طلبد که در حرفه های کمکی نظیر روانپزشکی، روان درمانی، مشاوره، مددکار اجتماعی و غیره تبحر کافی داشته باشند و بتوانند فرد را در رفع مشکلات کمک کنند. فرایند مختلف مشاوره و روان درماین بیانگر این واقعیت …

azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com

پروژه چاپ تصاویر از PictureBox در سی شارپ
پروژه های رشته کامپیوتر, پروژه های سی شارپ (C# Project) 2 934


گاهی اوقات لازم است هنگامی که عکسی را در picturebox فرم های داخل برنامه های سی شارپ وجود دارد ، چاپ کنیم . به همین منظور در این پست پروژه ای ساده از سری پروژه های سی شارپ جهت چاپ تصاویر و فرم ارائه شده که جهت آشنایی با نحوه …



:: موضوعات مرتبط: new csharp , ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 مهر 1397 | نظرات ()